Připojení vám funguje, ale máte potíže s rychlostí internetu? Podívejte se na tuto stránku, kde najdete možné příčiny a jak je řešit. Pokud si nejste jisti, jaký typ pevného internetu využíváte, pomůžeme vám to poznat kliknutím sem.
Ujistěte se, že jsou kabely zapojeny správně, zkuste i vyndat z modemu kabel od antény a znovu ho zapojit. Modem na chvíli odpojte z elektrické sítě a znovu ho zapojte.
Tím zjistíte, jestli je příčina v modemu nebo v připojeném zařízení.
Nevidíme to rádi, ale někdy i naše síť má potíže a může být nedostupná. V mapě pokrytí si můžete aktuální stav sítě na konkrétní adrese kdykoliv zkontrolovat.
V samoobsluze si zkontrolujte stav plateb. Po zaplacení služby obnovíme do 24 hodin. Doporučujeme pak vypnutí a zapnutí modemu.
Připojte se k modemu přes síťový kabel. Pokud připojení přes kabel funguje, může být příčinou potíží s internetem rušení vaší Wi-Fi sítě. V tom případě zkuste změnit Wi-Fi kanál.
Jak to provést vám poradíme na této stránce.
Pokud jste vyzkoušeli všechny výše uvedené tipy a přesto máte s připojením potíže, ozvěte se nám. Společně se podíváme na to, co by mohlo být příčinou. Na Linku péče o zákazníky se dovoláte na čísle *77 (800 77 00 77 při volání z ostatních sítí). Našemu virtuálnímu asistentovi Tobimu jednoduše řekněte, že voláte kvůli technickým potížím s internetem nebo televizí. Pokud vše rovnou nevyřešíte, Tobi vás přepojí na naše operátory. Pokud budete volat ze sítě jiného operátora, budete k hovoru potřebovat číslo plátce, číslo služby internet nebo číslo vaší Vodafone TV (čísla internetu a TV začínají na 8 nebo 9 a najdete je ve svém Vyúčtování nebo v samoobsluze Můj Vodafone).