Jaké informace můžu o svém připojení a modemu zjistit v Můj Vodafone?

Pro většinu přípojek pevného internetu můžete v samoobsluze Můj Vodafone provést kontrolu stavu svého připojení, zjistit zajímavé informace ke svému modemu a částečně ho na dálku také ovládat. Nabídka a možnosti se mohou lišit podle typu modemu, který používáte.

Jaké informace k modemu najdu v mobilní aplikaci Můj Vodafone?

Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo.

Klikněte na menu Moje služby - vyberte svůj Pevný internet - část Vaše zařízení.

Zde uvidíte několik nabídek s informacemi o vašem internetu. Zjistíte tu například instalační adresu, informaci ke smlouvě a další.

Pro zjištění informací o modemu a jeho stav vyberte Diagnostika a restart.

Po provedení diagnostiky se dozvíte, jestli je modem aktivní, jakou Wi-Fi síť vysílá, jaká je jeho IP adresa, kdy byl naposledy restartován a jeho restart (vypnutí a zapnutí) můžete provést i na dálku přímo z aplikace.

Jaké informace k modemu najdu ve webové verzi Můj Vodafone?

Přihlaste se na Můj Vodafone a zvolte sekci Služby

Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo.

Vyberte nastavení služeb pro váš Pevný internet a přejděte do části Využívaná zařízení.

Zde najdete svůj modem a několik informací, které se k němu vztahují.

Můžete vybrat restart, reset nebo provést kontrolu svého připojení.
  1. Restart modemu - na dálku provedeme vypnutí a zapnutí modemu.
  2. Reset modemu do továrního nastavení - tímto příkazem uvedete modem do stavu "z výroby". Mimo jiné se tím nastaví výchozí název a heslo k Wi-Fi.
  3. Zkontrolovat - pomocí této volby provedete kontrolu stavu modemu, například sílu signálu, stav funkčnosti připojení, kolik zařízení je připojeno kabelem či bezdrátově apod.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone