Máte od nás Pevný internet a připojení nefunguje zcela správně? Když máte podezření, že se modem nechová tak, jak by měl, může vám pomoct obnova továrního nastavení (jinými slovy reset) modemu. Předtím, než k tomu přistoupíte, ještě doporučujeme ověřit stránku s evidovanými výpadky a vyzkoušet restart modemu. Další tipy pro odstranění technických potíží najdete v této sekci Centra péče.
Provedením resetu se všechny úpravy v nastavení modemu vymažou a nastaví se do výchozích hodnot z výroby. Nejčastěji to pro vás bude znamenat to, že jméno a heslo k Wi-Fi síti nebo heslo do administrace budou odpovídat údajům, které najdete na štítku na modemu. Konkrétní postup pro reset najdete také v návodu k vašemu modemu.
Obvykle je na zadní straně modemu a je zapuštěné, takže pro jeho stisknutí budete potřebovat kancelářskou sponku nebo třeba párátko.
Před stisknutím tlačítka reset musí být modem zapnutý.
Dojde tím k nastavení výchozího jména Wi-Fi sítě, výchozích hesel atp. Tyto údaje najdete na štítku modemu. Pokud máte Pevný internet DSL nebo Optical a nepoužíváte modem od nás, je možné, že ho budete muset znovu nastavit pro správné fungování v naší síti.
Pozor - v případě Wi-Fi připojení budete muset vyhledat síť podle údajů ze štítku na modemu, jméno a heslo budou nastaveny do výchozích hodnot.