Přejděte do části Účet - Formuláře.
Některé údaje jsme vám už vyplnili dopředu, doplňte prosím ty zbývající.
Podepsaný formulář naskenujte a nahrajte v části Chci nahrát podepsaný dokument a tlačítkem Odeslat odešlete žádost ke zpracování.
Za každý zpracovaný formulář účtujeme novému majiteli částku 100 Kč vč. DPH.
Pokud jste firemní zákazník s písemnou Rámcovou smlouvou, nezapomeňte, že po převodu některých čísel na nového majitele musíte stále plnit Minimální měsíční závazek, ke kterému jste se ve vaší smlouvě zavázali.
Po převodu služeb na nového zákazníka můžeme v některých případech vyžadovat složení vratné Volací jistiny. Takovou informaci bychom vám poslali SMSkou a než jistinu složíte, budete moct využívat jen bezplatné příchozí služby (příjem hovorů a zpráv). Návod k zaplacení jistiny najdete níže.
Pokud je formulář správně vyplněný, provedeme převod práv a závazků do 30 dní od přijetí žádosti. O vyřízení či zamítnutí převodu vás budeme informovat SMS zprávou.
Pokud jsme vás po převodu na nového majitele informovali, že je nutné složit vratnou jistinu, můžete ji zaplatit následujícími způsoby:
Jakmile provedete úhradu jistiny a přijde vám potvrzovací SMS o platbě, zavolejte prosím na Linku péče o zákazníky, kde vám zajistíme odblokování služeb.
Více k vrácení Volací jistiny najdete na tomto odkazu.