Všechny tyto hovory jsou zdarma.
Naši operátoři jsou vám k dispozici v pracovních dnech od 8 do 19 hodin a o víkendech od 8 do 17 hodin. Pokud byste potřebovali řešit něco urgentního, jako jsou třeba blokace SIM nebo technické potíže se službami, pomůžeme vám na výše uvedených telefonních číslech i mimo běžnou pracovní dobu.
Pokud nabídku spojení s operátorem neuslyšíte v hlavním menu Hlasové samoobsluhy, je nutné zvolit některou z možností, které se váš dotaz týká. V následující sekci už možnost spojení na operátora budete mít.
Abychom si byli jisti, že mluvíme s oprávněnou osobou, chceme po vás v Hlasové samoobsluze ověření pomocí číselného hesla.
Jednou z možností, jak můžete číselné heslo obnovit, je také telefonické ověření našimi operátory. Kdybyste heslo nezískali jiným způsobem, stačí, když v Hlasové samoobsluze po výzvě k zadání hesla zadáte 3x po sobě chybné heslo. Následně vás přepojíme a naši operátoři vás ověří podle několika osobních údajů. Nové heslo vám pak pošleme SMSkou.