Jak nastavím připojení na internet v telefonu, tabletu nebo LTE/5G modemu?

Pokud jste koupili telefon, tablet nebo mobilní modem přímo od nás, všechno jsme vám už předem nastavili.

Koupili jste zařízení jinde?

Připravili jsme pro vás odkazy na stránky podpory výrobců, kde najdete uživatelské příručky a návody.

Pokud by vám připojení nefungovalo

Hodnoty pro ruční nastavení zařízení

Víte-li, jak si nastavíte telefon sami, použijte následující parametry. Stejné údaje využijete také pro nastavení LTE/5G tabletů a modemů pro běžné datové SIM karty. Návod pro telefony iPhone najdete kliknutím sem.

PoložkaNastavení
přístupový bod (APN)internet
uživatelské jménonechte nevyplněno
heslonechte nevyplněno
proxynechte nevyplněno
portnechte nevyplněno
typ autentizacenormální
kód země (MCC)230
kód operátora (MNC)03
protokol sítěIPv4

Objednali jste si u nás Připojení bez kabelu? V tom případě je potřeba využít podporovaný modem. Další informace najdete v této sekci Centra péče.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone