Co je Volací jistina a kdy mi ji vrátíte?

  • Je to finanční částka, kterou jste uhradili při uzavření smlouvy jako jistinu.
  • Její výši uvádíme v Ceníku služeb a může se lišit s ohledem na vybrané služby nebo pořízená zařízení se slevou.
  • V některých případech ji vyžadujeme také při převodu služeb na nového majitele, bližší informace najdete kliknutím sem.

Kdy mi Volací jistinu vrátíte a jakým způsobem?

Zaplacenou jistinu vám vrátíme poté, co včas (do data splatnosti) zaplatíte 3 po sobě jdoucí Vyúčtování (služby budete mít aktivní 90 dnů a více):

  1. do Vyúčtování (vznikne vám přeplatek, který použijeme na zaplacení dalších Vyúčtování)
  2. na bankovní účet
  3. poštovní poukázkou

Kde si nastavím způsob vrácení Volací jistiny a přeplatků obecně?

  1. V samoobsluze muj.vodafone.cz v sekci Služby - Nastavení Vyúčtování a limitů.
  2. Osobně v prodejně Vodafonu.
  3. Telefonicky na Lince péče o zákazníky na *77.

Preferovaný způsob vrácení se týká jak vrácení Volací jistiny, tak i případných jiných přeplatků, pokud vám vzniknou a požádáte nás o jejich vrácení. Když nám nedáte vědět něco jiného, automaticky používáme vzniklý přeplatek na platbu dalších vystavených Vyúčtování.

Můžu si Volací jistinu nebo přeplatek nechat vrátit na zahraniční účet?

  • Nejrychlejší a nejjednodušší způsob je vždy vrácení na český bankovní účet.
  • Vrácení platby na zahraniční účet je možné SEPA platbou na eurový účet.
  • Pokud jde o zahraniční účet, na který není možné poslat SEPA platbu, vracíme pouze částky vyšší než 50 EUR / USD. U plateb posílaných mimo EU nese náklady na převod příjemce, to znamená, že budou odečteny z vracené částky.
  • Pro vrácení platby na zahraniční účet si stáhněte tento formulář.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone