Řeším mobilní tarif
Chci ušetřit
Čím víc služeb u nás máte, tím méně za ně platíte.
Spojte si služby a ušetřete.
Chci jiný tarif
Změnily se vám potřeby a chcete jiný tarif. Není nic jednoduššího, prostě ho změníme bez nutnosti rušení.
Změna majitele služby
Ať se stalo cokoliv, služby můžete snadno převést na nového majitele. Rádi vám s tím pomůžeme.
Nevyhovující kvalita
O čem nevíme, to nevylepšíme. Napište nám přes Reklamace, co se vám nelíbí, a my to zkusíme vyřešit.
Řeším Internet / TV
Mám pomalý internet
Ověřte si, zda na vaší adrese nenabízíme rychlejší připojení, které by vám vyhovovalo. Je to jen chvilka.
Zlobí mě internet
Mrzí nás, že máte špatnou zkušenost s kvalitou internetu. Zkuste naše tipy a triky nebo nám pošlete Reklamaci.
Stěhuji se
A víte, že fixní služby od Vodafonu (Internet, TV) se rády přestěhují s vámi? Pokrýváme totiž 90 % území.
Zlobí mě Vodafone TV
Pokud máte potíže s Vodafone TV, zkuste ještě naše tipy a triky, které vám poradí, co a jak dělat.
Výhody o které přijdete
Pořiďte si další službu od Vodafonu
Často kladené otázky
Jak mohu vypovědět smlouvu na dobu určitou?
Jaká je pokuta za předčasné ukončení smlouvy?
Kdy a jak můžu požádat o zrušení služby?
Mám u Vodafonu firemní rámcovou smlouvu, jak mám postupovat?
Kdy a jak můžu požádat o přenos telefonního čísla?
Jak podat výpověď v případě změny podmínek?
Co dělat, pokud majitel čísla zemře?
Jak mám vrátit pronajaté zařízení po zrušení služeb?
Kdy a jak můžu požádat o přenos pevného internetu?
Do samoobsluhy Můj Vodafone se můžete přihlásit ještě 6 měsíců po zrušení poslední služby od Vodafone. Budete k tomu potřebovat číslo plátce. Pokud si potřebujete uchovat vystavená Vyúčtování, nezapomeňte si je ze samoobsluhy včas stáhnout do svého počítače.