Co nabízí služba Zvětšení datového balíčku?

Potřebujete pravidelně vyšší objem dat pro surfování na internetu?

  • Váš datový balíček trvale zvětšíme o určitý počet dat.
  • Při aktivaci služby dostanete data navíc okamžitě (nemusíte čekat na další měsíc).
  • Například s tarifem Red Basic budete mít místo základních 4 GB k dispozici 6 GB dat za 162,41 Kč měsíčně k paušálnímu poplatku.
  • Zvětšení datového balíčku můžete využít 1x za zúčtovací období. Pokud si službu zrušíte, navýšený objem dat vám zůstane k dispozici do konce aktuálního zúčtovacího období.

Jak si službu zapnout nebo zrušit

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone a zvolte sekci Služby - Internet.

Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo.

V této sekci můžete službu zapnout nebo zrušit.

Změnu provedeme ihned, nejpozději však do 24 hodin a potvrdíme ji SMSkou.

Další možnosti:

  1. Přes aplikaci Můj Vodafone - nabídka Moje služby - Mobilní internet - Nastavení internetu.
  2. Změna přes operátora Linky péče o zákazníky - na čísle *77 (při volání ze sítě Vodafone) nebo 800 77 00 77 (při volání z jiné sítě).

Kolik dat získáte navíc a kolik to stojí?

Tarify Start a Red

Jaký máte tarifKolik dat získáte měsíčněCena za měsíc
Red Basic Lite / Basic++ 1 GB107,91 Kč
Start 130 / 250, Red Basic/Standard/Extra+ 2 GB162,41 Kč
Red Standard/Extra+ 3 GB271,41 Kč
Red Standard/Extra+ 5 GB380,41 Kč
Red Extra+ 10 GB652,91 Kč

Ostatní tarify

Jaký máte tarifKolik dat získáte měsíčněCena za měsíc
základní objem dat do 499 MB+ 250 MB107,91 Kč
základní objem dat nad 499 MB+ 1 GB107,91 Kč
Start 100 / 200 / 500 minut+ 1 GB107,91 Kč
Red Naplno 5 / 10 / 20 GB+ 2 GB162,41 Kč
Red Naplno 10 / 20 GB+ 3 GB271,41 Kč
Red Naplno 10 / 20 GB+ 5 GB380,41 Kč
Red Naplno 10 / 20 GB+ 10 GB652,91 Kč
Balíček ke kartě FIX - 1,5 GB a SMS v síti neomezeně+ 250 MB107,91 Kč
Red+ a Business Red++ 1 GB216,91 Kč
Red+ a Business Red++ 2 GB434,91 Kč
Red+ a Business Red++ 4 GB870,91 Kč

Více najdete v ceníku.

Nevyčerpaná data do dalšího měsíce nepřevádíme - můžete je využít do konce zúčtovacího období. Poplatek za Zvětšení datového balíčku započítáváme do minimálního měsíčního plnění. Některé varianty Zvětšení datového balíčku nejsou dostupné přes Můj Vodafone, rádi vám je aktivujeme na Lince péče o zákazníky.

Kdo může službu využít?

  • Všichni zákazníci s měsíčními datovými tarify (i na předplacených kartách).
  • Nabídka neplatí pro Mobilní připojení Turbo, Připojení bez kabelu, Připojení na měsíc a jednorázové Balíčky ke kartě.

Co se stane po vyčerpání dat?

Záleží na nastavení vašich služeb:

  1. máte povolené účtování dat po vyčerpání základního objemu - připojujete se dál plnou rychlostí
  2. v opačném případě se připojení zastaví a nebudeme vám účtovat nic navíc

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone