Neznám své číselné heslo nebo nemám žádné nastavené. Co mám dělat?

Své číselné heslo snadno zjistíte po přihlášení do Můj Vodafone pomocí e-mailu a hesla. Pokud jste si ještě tento způsob přihlášení nenastavili nebo z jiného důvodu nemůžete heslo zjistit přímo v samoobsluze, využijte některý z postupů níže.

Jak obnovit heslo, pokud máte mobilní paušál, pevný internet nebo TV?

Vyberte si jeden z následujících způsobů:

  1. On-line obnova - na hlavní stránce samoobsluhy Můj Vodafone klikněte na odkaz zapomenuté heslo, stačí pak postupovat podle instrukcí. V některých případech vám on-line cestou heslo obnovit nemůžeme, v tom případě si prosím vyberte některou z dalších možností. Pozor, pro obnovení číselného hesla je vždy nutné zadat telefonní číslo nebo číslo služby. Pokud si chcete obnovit heslo pro přihlašování e-mailem, podívejte se na tento návod.
  2. Písemná žádost - vyplňte jednoduchý formulář (pro nefiremní zákazníky / pro firemní zákazníky) a pošlete nám ho naskenovaný e-mailem nebo poštou. Adresy najdete přímo ve formuláři. Nezapomeňte na vlastnoruční podpis a případně také na sken dokladu, pokud je požadovaný. Nové heslo vám pak pošleme na kontaktní telefonní číslo.
  3. Telefonické ověření - zavolejte na Linku péče o zákazníky na *77 (ze sítě Vodafone) nebo 800 77 00 77 (z jiné sítě). S obnovením hesla vám při hovoru s námi pomůže přímo náš virtuální asistent Tobi. Kdyby to nebylo možné, Tobi vás spojí s našimi operátory, kteří vás taktéž mohou ověřit podle několika osobních údajů. Nové heslo vám pak pošleme SMSkou.
  4. Návštěva prodejny - navštivte kteroukoliv prodejnu Vodafonu s dokladem totožnosti a po úspěšném ověření vám pošleme nové heslo na váš telefon.

Jak obnovit heslo, pokud máte předplacenou kartu?

Vyberte si jeden z následujících způsobů:

  1. On-line obnova - na hlavní stránce samoobsluhy Můj Vodafone klikněte na odkaz zapomenuté heslo, stačí pak postupovat podle instrukcí. V některých případech vám on-line cestou heslo obnovit nemůžeme, v tom případě si prosím vyberte některou z dalších možností. Pozor, pro obnovení číselného hesla je vždy nutné zadat telefonní číslo. Pokud si chcete obnovit heslo pro přihlašování e-mailem, podívejte se na tento návod.
  2. Telefonické ověření - zavolejte na Linku péče o zákazníky na *77 (ze sítě Vodafone) nebo 800 77 00 77 (z jiné sítě). S obnovením hesla vám při hovoru s námi pomůže přímo náš virtuální asistent Tobi. Kdyby to nebylo možné, Tobi vás spojí s našimi operátory, kteří vás taktéž mohou ověřit podle několika osobních údajů. Nové heslo vám pak pošleme SMSkou.
  3. Návštěva prodejny - navštivte kteroukoliv prodejnu Vodafonu se SIM kartou a dokladem o koupi nebo plastovým nosičem SIM nebo s původním balením SIM karty. Po úspěšném ověření vám pošleme nové heslo na váš telefon.

Jak obnovit heslo u firemních zákazníků s rámcovou smlouvou?

Vyberte si jeden z následujících způsobů:

  1. Písemná žádost - vyplňte jednoduchý formulář (klikněte pro stažení) a pošlete nám ho naskenovaný e-mailem nebo poštou. Adresy najdete přímo ve formuláři. Do předmětu e-mailu prosím napište "Heslo" nebo "Žádost o nové heslo", abychom vám mohli nové heslo poslat co nejdříve. Nezapomeňte na vlastnoruční podpis jednatele či jednatelů firmy. Nové heslo vám pak pošleme na kontaktní telefonní číslo.
  2. Návštěva prodejny - pokud jste podle veřejně dostupných databází oprávněnou osobou (majitel, jednatel, předseda představenstva apod.), navštivte kteroukoliv prodejnu Vodafonu s dokladem totožnosti a po úspěšném ověření vám pošleme nové heslo na váš telefon.

Telefonické ověření pro získání hesla není u firemních zákazníků s rámcovou smlouvou možné.

Mohlo by se vám hodit:

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone