Všechna vaše vyúčtování najdete v elektronické podobě ve OneNet samoobsluze v menu Vyúčtování - Útrata a Vyúčtování - Vyúčtování.
Důvodů, proč vám vyúčtování nedorazilo, může být několik:
Vyúčtování ještě nebylo vystaveno (zasíláme ho nejpozději do 10. dne v měsíci).
E-mailová adresa VIP@vodafone.cz, ze které vyúčtování odesíláme, skončila ve vašem spamu (ověřte u svého poskytovatele e-mailové pošty v sekci Nevyžádaná pošta/Spam).
Neproběhla-li prvotní validace e-mailové adresy (na váš e-mail přišla notifikace, kterou bylo nutné do 48 hodin potvrdit), je potřeba nechat validovat adresu znovu.
Příloha vyúčtování má větší velikost MB, než je maximální limit velikosti příloh stanovený vaší firmou.
V případě, že jde o opravný daňový doklad (dobropis nebo vrubopis), jeho vystavení podléhá internímu schválení a doba vystavení může být delší (běžně 30 dnů) - stav vyřízení můžete ověřit na lince 800 77 77 80.
Pokud vám zasíláme vyúčtování Českou poštou, ověřte ve OneNet samoobsluze v menu Vyúčtování - Nastavení vyúčtování - Peněženky správně nastavenou korespondenční adresu.