Co znamenají jednotlivé položky na vyúčtování OneNet? (ADMIN)
Detailní popis jednotlivých položek najdete na 2. straně vašeho měsíčního vyúčtování za služby.
Důležité položky
Zbývá k platbě = částka, kterou je třeba uhradit. Souhrnná částka za služby účtované v daném zúčtovacím období snížená o případný celkový přeplatek za minulé období.
Datum uskutečnění zdanitelného plnění (DUZP) = jde o datum posledního dne v měsíci za který se faktura vystavuje.
Datum splatnosti částky za zúčtované období = jde o nejzazší datum připsání vaší platby na bankovní účet Vodafonu.
Přeplatek/Nedoplatek = zde naleznete případný přeplatek nebo nedoplatek na vaší peněžence před započítáním částky za telekomunikační služby poskytnuté v daném zúčtovaném období.
Ceny za služby = jde o celkově účtovanou částku za vaše služby v daném účetním období, zahrnuje všechny měsíční paušály i cenu za používání služeb nad rámec volných jednotek (bez speciálních poplatků).
Celkem za zúčtované období = souhrnná částka, kterou vám za zúčtované období účtujeme. Nejsou v ní započítány případné přeplatky nebo nedoplatky z minulého zúčtovaného období.
Význam jednorázových poplatků
Doúčtování úhrady za služby = jedná se o doúčtování rozdílu částky mezi skutečnou výší faktury bez DPH a měsíčním závazkem z rámcové smlouvy.
Poplatek za nadstandardní účtování = jedná se o částku, která je účtována za využívání služby individuálního Vyúčtování na míru.
Poplatek dle smluvní dokumentace = jedná se o částku, která je zaúčtována na základě platné rámcové smlouvy.
Výměna SIM = poplatek za nahrazení SIM karty (v případě odcizení, ztráty, nebo poškození zákazníkem nebo změny velikosti SIM) přes operátora, výměna provedená zákazníkem přes OneNet samoobsluhu je zdarma.
Poplatek za blokování služby = jedná se o částku, která je účtována z důvodu pozdní úhrady vyúčtování a za následné odblokování služeb.