Kvalitu a dostupnost fungování služeb přímo ovlivňuje i partnerská síť, do které/z které voláte. Před vlastním voláním proto ověřte, zda máme s konkrétní zemí smlouvu. Seznam našich roamingových partnerů najdete na této stránce, kde najdete informace k roamingu. A také tady, kde najdete více informací k Volání do zahraničí.
Vodafone může zahraniční partnery upozornit na případné nedostatky v jejich síti, ovlivnit fungování nebo rozvoj jejich sítě ale nedovedeme.
Ověřte zda volané číslo skutečně existuje, vytáčíte ho se správnou mezinárodní předvolbou nebo nemáte provedenu blokaci mezinárodních hovorů v telefonu nebo prostřednictvím blokačního scénáře ve OneNet samoobsluze.
Zde může být na vině více faktorů:
Ověřte si, jaké technologie podporuje roamingový partner (mohou to být všechny 2G, 3G, 4G, 5G, a nebo jen některé z nich). Detail najdete na našich stránkách v sekci Kam cestujete > po rozkliknutí vybrané země > Dostupní operátoři pro Roaming.