Jak můžu přesunout eSIM ke službě OneNumber ve OneNetu do jiného zařízení? (ADMIN)

Jak na to, když původní i nové zařízení (například hodinky) mám u sebe?

Postup pro Apple Watch

Nejprve je nutné z původních hodinek eSIM smazat. V iPhonu otevřete aplikaci Watch a zvolte Mobilní data – Mobilní tarif a klikněte na tarif Vodafone CZ (VF CZ).

Ujistěte se, že máte po celou dobu iPhone připojený k internetu. Pozor - pokud jste už k iPhonu připojili i své nové hodinky, tak nezapomeňte v aplikaci Watch vybrat ty původní.

Vyberte položku Odstranit tarif a znovu potvrďte.

Následně vyčkejte několik sekund, než se smazání eSIM dokončí.

Spárujte nové Apple Watch se svým iPhonem pomocí Bluetooth.

Pokud už hodinky máte k iPhonu připojené, můžete tento krok přeskočit.

Přihlaste se do OneNet samoobsluhy a zvolte sekci Přehled služeb - Správa SIM - Kódy PIN a PUK.

Zde najděte telefonní číslo, které potřebujete přesunout do nových hodinek a klikněte na detail (ikona oka vpravo).

Přejděte do části Kódy sekundární eSIM v zařízení "váš název zařízení".

Pokud jste eSIM z původních hodinek správně smazali, měli byste zde v části eSIM kód zařízení (eID) vidět informaci, že eSIM není nainstalována. Pokud se vám eSIM z původních hodinek nepodařilo správně smazat, postupujte místo tohoto postupu tak, jako byste už původní hodinky neměli u sebe (návod najdete níže na této stránce).

Klikněte na Stáhnout eSIM do zařízení, vyberte automatickou instalaci, vyplňte eID a volitelně svůj e-mail a vše potvrďte tlačítkem Poslat.

eID zjistíte přímo v Apple Watch nebo spárovaném iPhonu podle tohoto návodu.

eSIM pro OneNumber by se měla do vašich nových hodinek Apple Watch stáhnout do pár minut. Pokud byste ani po cca 20 minutách nedostali notifikaci o stažení, otevřete v iPhonu aplikaci Watch a přejděte zde do sekce Mobilní data, díky tomu dojde ke stažení.

Postup pro Samsung Watch

Otevřete ve svém telefonu aplikaci Galaxy Wearable a zvolte Nastavení hodinek - Mobilní tarify.

Aplikaci otevírejte v telefonu, který máte spárovaný se svými původními hodinkami.

V řádku zapnuto klikněte na přepínač a mobilní tarif vypněte.

Aplikace se ještě jednou zeptá, zda chcete tarif vypnout, to potvrďte tlačítkem OK.

Následně se vám objeví tlačítko Odebrat tarif, na které klikněte.

Odsouhlaste zrušení pomocí zatržítka a potvrďte tlačítkem OK.

Přihlaste se do OneNet samoobsluhy a zvolte sekci Přehled služeb - Správa SIM - Kódy PIN a PUK.

Zde najděte telefonní číslo, které potřebujete přesunout do nových hodinek a klikněte na detail (ikona oka vpravo).

Přejděte do části Kódy sekundární eSIM v zařízení "váš název zařízení".

Pokud jste eSIM z původních hodinek správně smazali, měli byste zde v části eSIM kód zařízení (eID) vidět informaci, že eSIM není nainstalována. Pokud se vám eSIM z původních hodinek nepodařilo správně smazat, postupujte místo tohoto postupu tak, jako byste už původní hodinky neměli u sebe (návod najdete níže na této stránce).

Klikněte na Stáhnout eSIM do zařízení, vyberte instalaci přes QR kód a klikněte na zobrazit QR kód.

Kód si ponechte zobrazený.

Spárujte své nové hodinky s telefonem a následně otevřete aplikaci Galaxy Wearable a klikněte na Nastavení hodinek - Mobilní tarify.

Aktivaci je potřeba provádět přes telefon, který máte spojený se svými novými hodinkami.

Na obrazovce Nastavte mobilní tarif pouze stiskněte tlačítko Další.

Uvidíte zde také volbu "Mám QR kód nebo aktivační kód", kterou je potřeba zaškrtnout.

Naskenujte QR kód z OneNet samoobsluhy, potvrďte stažení eSIM a dokončete nastavení.

Vše potvrďte a můžete začít využívat eSIM se svým číslem v nových Samsung Galaxy Watch.

Pro ostatní zařízení využijte postup níže.

Co dělat, pokud původní zařízení už nemám k dispozici (je rozbité nebo ztracené)?

Nejprve zrušte službu OneNumber ve OneNet samoobsluze. Přihlaste se do OneNet samoobsluhy a jděte do sekce Služby čísla - Nastavení čísla a vyhledejte číslo, u kterého chcete OneNumber zrušit.

Pro přihlášení a provedení změny potřebujete práva administrátora.

V sekci SIM karta najděte OneNumber a službu zde zrušte.

Zrušte zaškrnutí "Aktivní OneNumber" a změnu uložte.

Jakmile dokončíme zrušení služby, můžete si OneNumber znovu aktivovat podle návodu na aktivaci služby.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone