V říjnu 2020 jsme přecházeli na nové technické řešení Hlasové schránky. Pro vyzvednutí vzkazu je nezbytné nastavit nové heslo do Hlasové schránky. Jak si nové heslo nastavit zjistíte na této stránce.
Hlasová schránka funguje jako osobní záznamník, na kterém vám mohou volající zanechat svůj vzkaz, když nemůžete přijmout příchozí hovor, nebo vám v ní mohou vaši zákazníci zanechat například objednávky po pracovní době. Záleží na typu schránky, kterou si vyberete.
Vybrat si můžete ze 2 typů hlasové schránky:
Vyberte položku Nastavení > Nastavení hovorů > Přesměrování (vše najdete v manuálu pro váš telefonní přístroj).
Je třeba zadat formát 967xxxxxxxxx (místo x doplňte své telefonní číslo v devítimístném formátu, např. 967123456789).
Zrušit Přesměrování můžete:
Hlasová schránka vás o přijatém vzkazu informuje:
Zpráva obsahuje telefonní číslo volajícího a odesílá se pouze v případě, že volající zanechá hlasovou zprávu.
Vzkazy v Hlasové schránce si můžete:
Pokud voláte z jiného čísla, je nutné znát heslo do Hlasové schránky. Vyzvednutí vzkazu z vlastního telefonního čísla je zdarma. Při vyzvednutí z jiného telefonního čísla zaplatíte za hovor, podle vašeho tarifu, jako za volání do sítě Vodafone.
Přijaté vzkazy si také můžete zdarma nechat posílat na e-mail ve formě zvukového souboru. Po nahrání vzkazu do Hlasové schránky vám zvukový soubor přepošleme na e-mail a vy si tak můžete zprávu poslechnout ve vašem počítači.