Co je potřeba pro přenos telefonního čísla od jiného operátora pod smlouvu OneNet? (ADMIN)

K přenosu telefonního čísla pod rámcovou smlouvu OneNet potřebujete znát:

  • Konkrétní telefonní číslo (čísla), které budete od konkurence přenášet.
  • Přenosový kód OKU nebo ČVOP, které sdělí aktuálnímu majiteli jeho stávající poskytovatel mobilních služeb.

Kód OKU

  • Jinými slovy "ověřovací kód účastníka".
  • Je vystaven vždy pouze pro 1 konkrétní telefonní číslo a generuje se automaticky po aktivaci telefonního čísla.
  • Platnost je neomezená - kód se změní pouze pokud číslo odejde do sítě jiného operátora nebo telefonní číslo změní majitele.

Kód ČVOP

  • Je alternativou pro hromadný přenos více čísel najednou.
  • Jde o 14místné číslo ("číslo oprávnění pro přenos").
  • Kód není nikde uvedený, generuje ho operátor v případě vašeho požadavku o přenesení čísla k jinému poskytovateli. Platnost je maximálně 60 dnů, poté se zruší a je nutné vygenerovat nový.
  • Význam číslic ČVOP: 1. až 3. číslice je kód pro původního poskytovatele, 4. až 7. číslice označuje první možné datum přenosu vašeho telefonního čísla ve formátu MM.DD.

Důležité informace

  • Pro přenesení čísla není potřeba vyplňovat žádný formulář.
  • Při přenosu čísla vám bude vždy zachováno vaše stávající telefonní číslo.
  • Přenést lze telefonní číslo, nikoliv služby. Ty si nastavujete u nového poskytovatele z jeho aktuální nabídky.
  • Přenos čísla mezi operátory je zdarma.
  • Pro aktivaci telefonního čísla po přenosu potřebujete novou OneNet SIM kartu (původní SIM od konkurence přestane fungovat v den přenosu). K aktivaci můžete využít stávající volnou (prázdnou) OneNet SIM kartu nebo objednat zcela novou ve OneNet samoobsluze v sekci eShop - Aktivace SIM (zvolte volbu SIM karty - Chci prázdné SIM karty).

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone