Co je potřeba pro přenos telefonního čísla od jiného operátora pod smlouvu OneNet? (ADMIN)
K přenosu telefonního čísla pod rámcovou smlouvu OneNet potřebujete znát:
Konkrétní telefonní číslo (čísla), které budete od konkurence přenášet.
Přenosový kód OKU nebo ČVOP, které sdělí aktuálnímu majiteli jeho stávající poskytovatel mobilních služeb.
Kód OKU
Jinými slovy "ověřovací kód účastníka".
Je vystaven vždy pouze pro 1 konkrétní telefonní číslo a generuje se automaticky po aktivaci telefonního čísla.
Platnost je neomezená - kód se změní pouze pokud číslo odejde do sítě jiného operátora nebo telefonní číslo změní majitele.
Kód ČVOP
Je alternativou pro hromadný přenos více čísel najednou.
Jde o 14místné číslo ("číslo oprávnění pro přenos").
Kód není nikde uvedený, generuje ho operátor v případě vašeho požadavku o přenesení čísla k jinému poskytovateli. Platnost je maximálně 60 dnů, poté se zruší a je nutné vygenerovat nový.
Význam číslic ČVOP: 1. až 3. číslice je kód pro původního poskytovatele, 4. až 7. číslice označuje první možné datum přenosu vašeho telefonního čísla ve formátu MM.DD.
Důležité informace
Pro přenesení čísla není potřeba vyplňovat žádný formulář.
Při přenosu čísla vám bude vždy zachováno vaše stávající telefonní číslo.
Přenést lze telefonní číslo, nikoliv služby. Ty si nastavujete u nového poskytovatele z jeho aktuální nabídky.
Přenos čísla mezi operátory je zdarma.
Pro aktivaci telefonního čísla po přenosu potřebujete novou OneNet SIM kartu (původní SIM od konkurence přestane fungovat v den přenosu). K aktivaci můžete využít stávající volnou (prázdnou) OneNet SIM kartu nebo objednat zcela novou ve OneNet samoobsluze v sekci eShop - Aktivace SIM (zvolte volbu SIM karty - Chci prázdné SIM karty).