Co všechno je potřeba pro převod čísla OneNet na/z předplacené karty? (ADMIN)

I v případě předplacené karty (Vodafone karta) je možné provést převod čísla na nového majitele. Pokud je požadováno převedení předplacené služby pod rámcovou smlouvu OneNet, pak je nutné dodržet následující:

  • V případě, že je předplacená karta tzv. anonymní (bez doplněných kontaktních údajů), prvním krokem je doplnit tyto údaje. Doplnění údajů lze provést v samoobsluze Můj Vodafone v části Můj účet - Osobní údaje - Kontaktní údaje (změnit údaje) - pro přístup do samoobsluhy budete potřebovat znát heslo. Alternativně můžete ověření a následné doplnění údajů provést na Lince péče o zákazníky na *77 nebo v některé z našich prodejen.
  • Dále bude potřeba vyplnit formulář Dohoda o převodu telefonního čísla pro firemní zákazníky OneNet a postupovat podle standardního postupu převodu.

Pokud je naopak požadován převod z rámcové smlouvy OneNet na předplacenou kartu, pak je postup následující:

  • Pro převod stačí e-mailové dobrozdání od firemního Administrátora. Následně bude číslo převedeno na anonymní Vodafone kartu. Požadavek běžně zpracujeme ve lhůtě 5 - 10 pracovních dnů.
  • Kontaktujte svého osobního konzultanta na lince 800 77 77 80 nebo na e-mailu: jmeno.prijmeni-osobnipece@vodafone.com a společně vše domluvíme.

Nový majitel čísla bude cizí státní příslušník, jaká pro něj platí pravidla?

Cizí státní příslušník doloží společně s formulářem pro převod kopii jednoho z požadovaných dokladů:

  • povolení k trvalému či dlouhodobému pobytu (doporučujeme)
  • ID členského státu EU nebo cestovní pas (nečlen EU)

Cizinec bez přiděleného rodného čísla musí na formulář uvést datum narození ve formátu DD/MM/RRRR a vždy společně s formulářem doložit doklad o délce pobytu.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone