Co je potřeba pro převod telefonního čísla pod smlouvu OneNet od jiného Vodafone vlastníka? (ADMIN)
K převodu telefonního čísla v rámci Vodafonu potřebujete
Vyplnit formulář Dohoda o převodu telefonního čísla pro firemní zákazníky OneNet. Formulář slouží k vyjádření souhlasu původního a nového majitele, že s převedením čísla obě strany souhlasí. Jde o právní dokument, a proto uvádí původní i nový majitel ve formuláři konkrétní osobní údaje - např. IČO, rodné číslo, adresu a další (pro převod není možné použít žádný speciální kód).
Zodpovědnost za správné a pravdivé vyplnění nese každá ze stran samostatně, vyplněný a od obou stran podepsaný formulář zasílá Administrátor firemního účtu na e-mail svého osobního konzultanta ve formátu jmeno.prijmeni-osobnipece@vodafone.com.
Důležité informace
Vyplněný formulář lze využít pro převod 1 i více telefonních čísel.
Převodem čísla se nový majitel stává výhradním vlastníkem čísla, může ho kdykoliv deaktivovat, přenést nebo poskytnout kterémukoliv jinému uživateli.
Převod čísla je ZDARMA, telefonní číslo ale musí mít před vlastním převodem vyrovnané veškeré smluvní závazky či pohledávky vyplývající z nastavení původního zákaznického účtu.
Při převodu v rámci Vodafonu není nutné vyměňovat SIM kartu, zůstává zachováno telefonní číslo, původní SIM i aktuální PIN a PUK.
Podpisy
Platnost podpisů na formuláři je maximálně 30 kalendářních dnů, poté je formulář neplatný a musí být znovu podepsán s aktuálním datem.
Podpisy na formuláři není potřeba notářsky ověřovat, nicméně musí být čitelné.
Podepsat může pouze oprávněná osoba (majitel čísel). V případě firmy je to Jednatel, Majitel (dle informací v obchodním rejstříku), popř. osoba pověřená notářsky ověřenou plnou mocí nebo definovaná ve smlouvě do role Administrátora. V případě fyzické osoby je to osoba, na kterou je/bude číslo psáno (dle OP nebo RČ).
Vložený obrázkový podpis není možné akceptovat z důvodu potencionálního zneužití jinou osobou.
Tarif
V rámci převodu pod smlouvu OneNet je nutné pro příslušné číslo definovat nový tarifní plán, který vyplývá z aktuálních smluvních podmínek nového majitele.
Převodem čísla pod firmu můžete číslo přiřadit pod již stávající peněženku = společnou fakturu (číslo peněženky najdete ve OneNet samoobsluzeVyúčtování > Nastavení Vyúčtování > Peněženky.
Při převodu ze smlouvy OneNet na soukromý subjekt lze využít aktuálně platný ceník na nebo ceny aktuálních podmínek nového majitele (pokud má na sebe uzavřenu již jinou Vodafone smlouvu).
Převodem čísla na soukromou osobu můžete číslo přiřadit pod již existujícího plátce = společnou fakturu (číslo plátce najdete ve Vodafone Vyúčtování jako specifický symbol). Pokud nový majitel ještě nemá účet u Vodafone, kolonku Plátce nevyplňujete.