Všechny kódy PIN, PUK, PIN2 a PUK2 najdete ve OneNet samoobsluze. Každá SIM karta má své vlastní kódy. To znamená, že když vyměníte SIM kartu, změní se vám i kódy PIN a PUK.
PIN a PUK najdete:
ANO, informace o přístupových kódech vyžaduje znalost administrátorského hesla, které si firemní zákazník definuje při podpisu své smlouvy OneNet. Pokud heslo neznáte (a nemáte k dispozici ani původní plastový nosič od SIM či papírový voucher eSIM), je nutné se s požadavkem obrátit na firemního Administrátora (určená osoba ve vaší firmě, u které pracujete nebo osoba, od které vaši SIM kartu máte).
Zkuste svůj telefon restartovat. Po přihlášení se telefonu znovu do sítě se vám objeví aktuální stav. V případě potřeby postup pro odblokování kódem PUK opakujte.
POZOR: Po zadání kódu PUK bude vaše SIM karta požadovat zadání nového PINu - ten je nutné zadat 2x po sobě - jde o 2 kroky (potvrzení a ověření, že zadáváte ten správný PIN kód).
V případě, že SIM kartu používáte v modemu nebo jiném datovém zařízení, je potřeba před vložením SIM nejprve vypnout požadavek na PIN. To můžete provést buď pomocí mobilního telefonu (SIM kartu vložíte do telefonu a PIN v menu telefonu vypnete) nebo použití PINu deaktivujte přímo v menu vašeho datového zařízení (pokud je podporováno výrobcem).