Pokud je formulář Dohoda o převodu telefonního čísla pro firemní zákazníky OneNet v pořádku vyplněn a nebrání žádné jiné důvody (např. nevypořádané závazky či pohledávky původního majitele čísla), požadavek běžně zpracujeme ve lhůtě 5 - 10 pracovních dnů. Maximální lhůta na zpracování je 30 kalendářních dnů. Proces převodu čísla probíhá pouze v pracovních dnech. O průběhu převodu dostáváte systémové SMS notifikace a to včetně situace, kdyby došlo ke stornování požadavku.
Vlastní převod čísla se uskuteční v čase mezi 0:00 a 6:00 hodinou ranní Po 6:00 hodině ranní začne fungovat již na nové SIM kartě od Vodafonu.
V případě, že si převod čísla z nějakého důvodu rozmyslíte, lze jej zrušit a to do doby, než přijde potvrzující SMS zpráva. Poté již zrušení není možné.