Když se rozhodnete změnit svého operátora, můžete to udělat i se svým mobilním číslem. Odpadá vám tak nutnost informovat své okolí o změně čísla. Převedeme vám ho totiž zdarma od jakéhokoliv operátora, ať už máte tarif, nebo předplacenou kartu.
Pokud jste si ještě tarif neobjednali, můžete využít jeden z následujících způsobů objednávky:
OKU kód najdete v samoobsluze svého operátora, případně může být uvedený ve vyúčtování nebo vám přijde SMSkou.
To nastavíme společně (v eShopu, telefonicky na 800 777 777 nebo v prodejně Vodafonu).
SIM kartu vám pošleme domů nebo ji dostanete v prodejně. Na tu vaše stávající číslo převedeme.
Za přenos telefonního čísla do sítě Vodafone nic neplatíte. U opouštěného operátora ale musíte mít vypořádány všechny závazky.
Odejít můžete i v případě, že u stávajícího operátora máte smlouvu na dobu určitou. Pokud jste nefiremní zákazník nebo podnikající fyzická osoba, za předčasné zrušení smlouvy zaplatíte maximálně 5 % nesplněných závazků, po uplynutí 3 měsíců od uzavření smlouvy už žádnou pokutu platit nebudete. Pokud jste však ke smlouvě získali slevu na zařízení, může vám operátor slevu doúčtovat.
S vaším číslem u nás můžete být už za několik pracovních dnů, na přesném datu se domluvíme tak, aby vám to vyhovovalo. Samotný přenos čísla pak probíhá mezi půlnocí a šestou hodinou ranní, kdy o půlnoci přestane vaše číslo fungovat na SIM kartě původního operátora a ráno začne fungovat na SIM kartě od Vodafonu.
Objednávku lze dokončit i bez zadání přenosového kódu. Spolu s požadovaným datem přenosu do naší sítě ho zadáte později na stránce, na kterou vám pošleme odkaz v potvrzovacím e-mailu.
Kompletní podmínky přenositelnosti najdete na našich stránkách v sekci Podmínky služeb.