Potřebuji zvýšit úroveň svého přihlášení do Můj Vodafone, abych byl administrátorem, jak na to? 

Informace na této stránce slouží pro zákazníky, kteří už přešli na nový způsob přihlášení pomocí e-mailu, hesla a dvoufázového ověření přes SMS

Pro přihlášení do Můj Vodafone můžete mít tři různé úrovně oprávnění. Informaci o úrovni hesla zjistíte po přihlášení. Pokud se přihlásíte pouze uživatelským heslem, upozorníme vás, že s tímto heslem máte jen omezený náhled na své telefonní číslo nebo službu. 

Kde úroveň přihlášení najdu? 

  1. V Můj Vodafone na webu - informace o úrovni hesla najdete v pravém horním rohu pod jménem zákazníka. 
  2. V mobilní aplikaci Můj Vodafone - úroveň hesla, kterým jste se přihlásili, zjistíte v sekci Můj účet. 

Přihlašuji se jako uživatel nebo plátce, jak můžu získat vyšší oprávnění administrátora? 

Jsem majitelem zákaznického účtu 

Tento postup využijete, pokud u svého zákaznického účtu ještě žádný administrátorský přístup pro přihlášení přes e-mail zařízený nemáte a zatím se přihlašujete jako uživatel nebo jako plátce. Pokud by už administrátorský přístup existoval a nemůžete si vzpomenout, s jakým e-mailem jste ho vytvořili, kontaktujte nás na Lince péče o zákazníky

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone na webu. 

K přihlášení využijte svůj e-mail a heslo.   

Klikněte na nabídku Účet (najdete ji přes červené menu tlačítko vpravo nahoře) a vyberte položku Nastavení přihlašování e-mailem. 

Na této stránce uvidíte všechny zákaznické účty, ke kterým máte pod svým e-mailem přístup. 

Vyberte Připojit účet v části Jaké spravuji účty a zadejte telefonní číslo nebo číslo internetu či Vodafone TV (začíná na 8 nebo 9) ze svého zákaznického účtu. 

Pokud u nás máte více aktivních služeb, vyberte si libovolnou z nich. 

V některých situacích budeme potřebovat ještě dodatečné ověření, v takovém případě vám pošleme SMS s jednorázovým potvrzovacím kódem na kontaktní telefonní číslo z vašeho připojovaného zákaznického účtu.  

Po úspěšném propojení budete po příštím přihlášení se svým e-mailem a heslem přihlášeni jako administrátoři.  

Nejsem majitelem zákaznického účtu  

Pokud jste přístup do samoobsluhy dostali od někoho jiného, požádejte ho, aby vám udělil přístup administrátora

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone