Jak si změním nebo obnovím heslo pro přihlašování přes e-mail?

Své heslo pro přihlašování přes e-mail si můžete kdykoliv jednoduše změnit. Pokud heslo zapomenete, můžete si ho sami obnovit.

Jak si můžu heslo změnit v případě, že znám to současné?

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone.

K přihlášení využijte svůj e-mail a heslo.

Klikněte na nabídku Účet (červené tlačítko se siluetou postavy a vaším jménem) a vyberte položku Nastavení přihlašování e-mailem.

V této sekci najdete všechny podrobnosti a možnosti, které se k přihlašování přes e-mail vztahují.

Vyberte možnost Změnit heslo.

Zadejte stávající a nově vybrané heslo (to zadáváte pro kontrolu 2x) a změnu potvrďte.

Jak si obnovím heslo v případě, že si to stávající nepamatuji?

Na přihlašovací stránce do Můj Vodafone zadejte svůj e-mail a v dalším kroku vyberte možnost Zapomenuté heslo.

Jestli neznáte svůj přihlašovací e-mail, kontaktujte nás na Lince péče o zákazníky nebo se zastavte v naší prodejně.

Pro obnovení hesla vám pošleme ověřovací kód.

Kód dostanete SMSkou na telefonní číslo, které používáte pro dvoufázové ověřování. Pokud jste si ještě dvoufázové ověření nenastavili, pošleme vám instrukce do e-mailu.

Po zadání ověřovacího kódu si nastavíte nové heslo pro přihlášení.

Zadejte nové heslo podle pokynů a vše potvrďte. Pak už se můžete znovu přihlásit.

Co mám dělat, pokud zapomenu e-mail, kterým jsem se přihlašoval?

Jestli nevíte svůj e-mail, kontaktujte nás na Lince péče o zákazníky nebo se zastavte v naší prodejně.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone