Jak si změním telefonní číslo, které používám pro dvoufázové ověření při přihlášení do Můj Vodafone? 

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone

K přihlášení využijte svůj e-mail a heslo, budete potřebovat úroveň přístupu administrátora. 

Klikněte na nabídku Účet (červené tlačítko se siluetou postavy a vaším jménem) a vyberte položku Nastavení přihlašování e-mailem. 

V této sekci najdete všechny podrobnosti a možnosti, které se k přihlašování přes e-mail vztahují. 

Vyberte ikonu tužky u telefonního čísla pro dvoufaktorové ověření pro jeho změnu. Zadejte nové telefonní číslo. 

Vybrat si můžete jakékoliv české mobilní telefonní číslo. Na nové číslo vám pošleme SMS s ověřovacím kódem, po jeho zadání změnu dokončíte.  

Pokud už nemáte přístup k telefonnímu číslu, na který vám chodí ověřovací kódy, postupujte podle tohoto návodu

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone