Můžu využít jedno telefonní číslo pro ověření svého přihlašování k více zákaznickým účtům?

Telefonní číslo pro příjem potvrzovacích kódů můžete mít zaregistrované jen k jednomu přihlašovacímu e-mailu. Pokud však chcete mít přístup k více zákaznickým účtům, stačí vám pouze jedno e-mailové přihlášení, vyberte si podle své situace:

Mohlo by se vám hodit:

  • Spravujete-li více účtů, do nichž se přihlašujete různými e-mailovými adresami, každý účet musí mít svoje vlastní telefonní číslo pro dvoufázové ověření, na které vám pošleme SMS s ověřovacím kódem. Doporučujeme vám však zvážit jednu z variant výše, abyste k přihlášení mohli používat jen jednu e-mailovou adresu.
  • Telefonní číslo pro příjem SMS kódů pro přihlášení do Můj Vodafone můžete změnit ve webové samoobsluze.
  • Přečtěte si více informací o dvoufázovém ověření.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone