Když někomu přístup udělíte, bude používat svůj vlastní e-mail a heslo a uvidí množství informací podle toho, jaký přístup mu udělíte.
K přihlášení využijte svůj e-mail a heslo.
Na této stránce uvidíte všechny zákaznické účty, ke kterým máte pod svým e-mailem přístup a také naopak jiné e-mailové účty, kterým jste přístup udělili.
Pokud máte sami přístup k více účtům, vyberte nejdřív v roletce ten zákaznický účet, ke kterému chcete přístup pro někoho jiného udělit.
E-mail, který zde zadáte, musí být následně využitý pro registraci nebo přihlášení do Můj Vodafone. Není možné pozvánku poslat na jeden e-mail a registraci nebo přihlášení provést s jiným e-mailem.
Další administrátorský přístup můžete někomu jinému poskytnout jen v případě, že máte sami oprávnění administrátora.
Platnost e-mailu je omezená na 7 dnů, proto nezapomeňte dotyčného informovat, aby nastavení co nejdříve dokončil. Pokud vaše pozvánka pro udělení přístupu vyprší, můžete jednoduše stejným způsobem poslat novou.
K přihlášení využijte svůj e-mail a heslo.
Na této stránce uvidíte všechny zákaznické účty, ke kterým máte pod svým e-mailem přístup a také naopak jiné e-mailové účty, kterým jste přístup udělili.
Změnu ještě jednou potvrďte ve shrnutí a pak se už e-mail, který jste odebrali, nebude moct přihlásit a zobrazit si vaše služby.
Pozor - pokud máte u zákaznického účtu přiřazený jen jeden e-mailový účet s administrátorskými právy, nemůžete ho odebrat, protože by pak nezůstal žádný administrátor. Nejdřív je nutné přidat dalšího administrátora, až pak můžete toho prvního odebrat.
Pokud jste pozvánku nestihli využít a vypršela jí platnost, obraťte se prosím na toho, kdo vám přístup udělil, aby vám poslal novou pozvánku podle návodu na této stránce.
Správu přístupů spravuje vždy majitel zákaznického účtu (administrátor), proto se prosím obraťte pro více podrobností přímo na něj.