Jak se v Můj Vodafone přepnu na jinou službu z mého účtu?

Po přihlášení do Můj Vodafone vám jako první zobrazíme jednu ze služeb, které u nás máte. Sami si můžete nastavit, kterou službu uvidíte po přihlášení jako první.

Jak si nastavím výchozí službu, kterou po přihlášení uvidím jako první?

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone.

K přihlášení využijte svůj e-mail a heslo.

Klikněte na nabídku Účet (červené tlačítko se siluetou postavy a vaším jménem) a vyberte Nastavení přihlašování e-mailem.

Pokud budete chtít výchozí službu upravit v mobilní aplikaci Můj Vodafone, klikněte na Můj účet - šipku vedle jména / názvu zákaznického účtu - Ozubené kolečko v části Můj profil.

V části Výchozí účet a služba vyberte zákaznický účet a následně službu, kterou uvidíte po přihlášení jako první.

Nastavení nezapomeňte uložit, projeví se při příštím přihlášení (doporučujeme provést odhlášení a nové přihlášení také v mobilní aplikaci). Nastavení výchozí zobrazené služby platí pro webovou samoobsluhu i pro aplikaci Můj Vodafone.

Výběr výchozí služby v Můj Vodafone

Jak se v mobilní aplikaci přepnu na jiné telefonní číslo nebo službu?

Když u nás máte více služeb, po přihlášení vidíte na hlavní obrazovce údaje k jedné z nich. Pokud se potřebujete přepnout na jiné mobilní číslo nebo jinou službu, postupujte následovně:

Klikněte na nabídku Můj účet a následně na své jméno (šipku vedle něj).

Po kliknutí na tlačítko Můj účet (vpravo dole) se objeví nabídka, kde je hned nahoře uvedené vaše jméno (nebo název firmy) a vedle něj je šipka dolů.

Z nabídky vyberte název svého zákaznického účtu a následně číslo služby, na kterou se chcete v aplikaci přepnout.

Pokud používáte e-mailové přihlašování pro více zákaznických účtů, uvidíte názvy všech dostupných zákaznických účtů, až po výběru jednoho z nich si vybíráte konkrétní číslo služby.

Po výběru se vám opět načte hlavní stránka aplikace, na které uvidíte podrobnosti k vybranému mobilnímu číslu nebo službě.

Hodit se vám to může například pro vyzvednutí datového dárku, využití Zrychlení na maximum nebo aktivaci neomezených dat v případě výpadku internetu.

TIP: Pokud potřebujete změnit vybrané telefonní číslo, pro které vidíte informace ve widgetu aplikace Můj Vodafone, přejděte v aplikaci do nabídky Můj účet - Nastavení aplikace - Nastavení widgetu.

Jak se ve webové samoobsluze přepnu na jiné telefonní číslo nebo službu?

Když u nás máte více služeb, po přihlášení vidíte na hlavní obrazovce údaje k jedné z nich.

Pokud se potřebujete přepnout na jiné mobilní číslo nebo jinou službu, postupujte následovně:

Klikněte na červené tlačítko se siluetou postavy a jménem (vpravo nahoře) a vyberte Moje služby.

Po kliknutí na tlačítko Moje služby uvidíte všechny služby, které u Vodafonu máte.

Z nabídky si vyberte číslo služby, na kterou se chcete přepnout.

Po výběru se vám hlavní stránka samoobsluhy načte znovu a uvidíte informace k vámi vybrané službě. Hodit se vám to může například pro vyzvednutí datového dárku, zapnutí Zrychlení na maximum nebo aktivaci neomezených dat v případě výpadku internetu.

Můj Vodafone - výběr nabídky Moje služby

Přepínání mezi různými zákaznickými účty najdete ve webové samoobsluze v nabídce Účet (červené tlačítko se siluetou postavy), kde uvidíte část "Máte přístup k účtům".

Výběr mezi dostupnými zákaznickými účty

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone