Po přihlášení do Můj Vodafone vám jako první zobrazíme jednu ze služeb, které u nás máte. Sami si můžete nastavit, kterou službu uvidíte po přihlášení jako první.
K přihlášení využijte svůj e-mail a heslo.
Pokud budete chtít výchozí službu upravit v mobilní aplikaci Můj Vodafone, klikněte na Můj účet - šipku vedle jména / názvu zákaznického účtu - Ozubené kolečko v části Můj profil.
Nastavení nezapomeňte uložit, projeví se při příštím přihlášení (doporučujeme provést odhlášení a nové přihlášení také v mobilní aplikaci). Nastavení výchozí zobrazené služby platí pro webovou samoobsluhu i pro aplikaci Můj Vodafone.
Když u nás máte více služeb, po přihlášení vidíte na hlavní obrazovce údaje k jedné z nich. Pokud se potřebujete přepnout na jiné mobilní číslo nebo jinou službu, postupujte následovně:
Po kliknutí na tlačítko Můj účet (vpravo dole) se objeví nabídka, kde je hned nahoře uvedené vaše jméno (nebo název firmy) a vedle něj je šipka dolů.
Pokud používáte e-mailové přihlašování pro více zákaznických účtů, uvidíte názvy všech dostupných zákaznických účtů, až po výběru jednoho z nich si vybíráte konkrétní číslo služby.
Hodit se vám to může například pro vyzvednutí datového dárku, využití Zrychlení na maximum nebo aktivaci neomezených dat v případě výpadku internetu.
TIP: Pokud potřebujete změnit vybrané telefonní číslo, pro které vidíte informace ve widgetu aplikace Můj Vodafone, přejděte v aplikaci do nabídky Můj účet - Nastavení aplikace - Nastavení widgetu.
Když u nás máte více služeb, po přihlášení vidíte na hlavní obrazovce údaje k jedné z nich.
Pokud se potřebujete přepnout na jiné mobilní číslo nebo jinou službu, postupujte následovně:
Po kliknutí na tlačítko Moje služby uvidíte všechny služby, které u Vodafonu máte.
Po výběru se vám hlavní stránka samoobsluhy načte znovu a uvidíte informace k vámi vybrané službě. Hodit se vám to může například pro vyzvednutí datového dárku, zapnutí Zrychlení na maximum nebo aktivaci neomezených dat v případě výpadku internetu.
Přepínání mezi různými zákaznickými účty najdete ve webové samoobsluze v nabídce Účet (červené tlačítko se siluetou postavy), kde uvidíte část "Máte přístup k účtům".