Co když mi nepřichází potvrzovací SMS nebo e-mail k přihlášení e-mailem?

Nepřichází mi SMS s potvrzovacím kódem

  • U telefonů s OS Android se může stát, že SMS budete mít ve složce s filtrovanými zprávami (spamem, nevyžádanými zprávami...). Zkuste ve své aplikaci pro SMS najít v nastavení složku pro spam nebo zablokované konverzace. Podívejte se na další informace v nápovědě od Googlu.
  • V případě iPhonu se může jednat o zapnuté filtrování SMS od neznámých odesílatelů, podívejte se na nápovědu na stránkách Apple.
  • Zkuste telefon vypnout a zapnout, případně SIM kartu vložte do jiného telefonu a vyzkoušejte, jestli SMS v tomto případě dorazí.
  • Ověřte si, že jste v oblasti s dostupným signálem.
  • SMS posíláme na telefonní číslo, které jste si nastavili při zapnutí dvoufázového ověření. Ujistěte se, že máte k dispozici telefon se správnou SIM kartou a telefonním číslem.

Nepřichází mi e-mail s potvrzovacím kódem

  • Zkontrolujte, že jste při zadání e-mailu neudělali chybu a adresu svého e-mailu jste při registraci uvedli správně.
  • E-mailová zpráva může dorazit do složky SPAM nebo Hromadná pošta, zkuste se podívat i tam.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone