Co když mi nepřichází potvrzovací SMS nebo e-mail k přihlášení e-mailem?
Nepřichází mi SMS s potvrzovacím kódem
U telefonů s OS Android se může stát, že SMS budete mít ve složce s filtrovanými zprávami (spamem, nevyžádanými zprávami...). Zkuste ve své aplikaci pro SMS najít v nastavení složku pro spam nebo zablokované konverzace. Podívejte se na další informace v nápovědě od Googlu.
V případě iPhonu se může jednat o zapnuté filtrování SMS od neznámých odesílatelů, podívejte se na nápovědu na stránkách Apple.
Zkuste telefon vypnout a zapnout, případně SIM kartu vložte do jiného telefonu a vyzkoušejte, jestli SMS v tomto případě dorazí.
Ověřte si, že jste v oblasti s dostupným signálem.
SMS posíláme na telefonní číslo, které jste si nastavili při zapnutí dvoufázového ověření. Ujistěte se, že máte k dispozici telefon se správnou SIM kartou a telefonním číslem.
Nepřichází mi e-mail s potvrzovacím kódem
Zkontrolujte, že jste při zadání e-mailu neudělali chybu a adresu svého e-mailu jste při registraci uvedli správně.
E-mailová zpráva může dorazit do složky SPAM nebo Hromadná pošta, zkuste se podívat i tam.