Co když nemůžu použít své telefonní číslo pro potvrzení dvoufázového přihlášení do Můj Vodafone?
Pokud na svém telefonním čísle nemůžete přijímat SMS s potvrzovacími kódy pro dvoufázové ověřování, například kvůli ztrátě SIM karty, nefunkčnímu telefonu nebo zrušení telefonního čísla, postupujte prosím následovně.
Využijte mobilní aplikaci Můj Vodafone – pokud máte zapnuté biometrické přihlášení a nevypršela jeho platnost, do aplikace se přihlásíte díky němu i bez potvrzovacího kódu z SMS. Následně můžete telefonní číslo pro dvoufázové přihlášení změnit.
Zavolejte na Linku péče o zákazníky nebo se zastavte v naší prodejně – naši operátoři či prodejci vás ověří a pomohou vám s dalším postupem. Pokud už telefonní číslo vůbec nemáte k dispozici, domluvíme se s vámi na zrušení aktuálně registrovaného e-mailového přihlašování a pošleme vám odkaz, díky kterému provedete zcela novou registraci.