Ztratil jsem přístup ke svému e-mailu, kterým se přihlašuji do Můj Vodafone, co můžu dělat? 

Jestli se už do svého e-mailu nedostanete, doporučujeme vám co nejdříve provést změnu přihlašovacích údajů do Můj Vodafone. Zvládnete to i bez přístupu k doručeným e-mailům. 

  1. Znám přihlašovací údaje do Můj Vodafone – přihlaste se do Můj Vodafone a přihlašovací e-mail si v sekci Účet - Nastavení přihlašování e-mailem změňte na nový.  
  2. Nepamatuji si heslo pro přihlášení do Můj Vodafone – heslo pro přihlášení si jednoduše obnovte a následně si e-mail v sekci Účet - Nastavení přihlašování e-mailem změňte na nový
  3. Nemám přístup k telefonnímu číslu, na které mi chodí ověřovací kódy – podívejte se, co dělat, když telefonní číslo nemáte k dispozici

Jak si změním e-mail, kterým se přihlašuji?

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone

K přihlášení využijte svůj e-mail a heslo, budete potřebovat úroveň přístupu administrátora. 

Klikněte na nabídku Účet (červené tlačítko se siluetou postavy a vaším jménem) a vyberte položku Nastavení přihlašování e-mailem. 

V této sekci najdete všechny podrobnosti a možnosti, které se k přihlašování přes e-mail vztahují. 

Vyberte ikonu tužky u e-mailu pro přihlášení pro jeho změnu. 

Na další stránce vás nejprve vyzveme k zadání aktuálního hesla, kterým se do Můj Vodafone přihlašujete. Pak už zadáte nový e-mail a změnu dokončíte zadáním ověřovacího kódu, který vám pošleme na nově nastavovaný e-mail. 

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone