Návod využijte v případě, že jste si u přidávaného zákaznického účtu ještě nezapnuli e-mailové přihlašování a znáte k němu heslo. Můžete také využít druhý možný postup níže na této stránce.
Pokud už přihlašování e-mailem máte zapnuté, můžete rovnou přejít k dalšímu kroku.
Protože budete přidávat druhý zákaznický účet, nezapomeňte použít údaje, které se vztahují k němu.
Pokud jste majitelem služby, použijte administrátorské heslo, abyste měli plný přístup k celému zákaznickému účtu.
Následně se přihlásíte svým e-mailem a heslem, potvrdíte SMS kódem a dokončíte připojení zákaznického účtu. Pod jedním přihlášením pak budete mít přístup k více zákaznickým účtům najednou.
Pokud už přihlašování e-mailem máte zapnuté, můžete rovnou přejít k dalšímu kroku.
K přihlášení využijte svůj e-mail a heslo.
V části Jaké spravuji účty uvidíte všechny účty, ke kterým máte aktuálně přístup.
Pokud je na připojovaném zákaznickém účtu více aktivních služeb, vyberte si libovolnou z nich.
Po zadání kódu bude vše hotové a účet připojený. Pokud vám kód nepošleme, jedná se o jednu z následujících situací:
TIP: Pokud se k druhému zákaznickému účtu přihlašujete s odlišným e-mailem a chtěli byste přihlašování sjednotit pod jedno e-mailové přihlášení, můžete si pro svůj první e-mail zajistit přidání dalšího přístupu.
Přepínání mezi různými zákaznickými účty najdete ve webové samoobsluze v nabídce Účet (tlačítko se siluetou postavy), kde uvidíte část "Máte přístup k účtům".
V mobilní aplikaci Můj Vodafone najdete přepnutí na další zákaznický účet v nabídce Můj účet - zde klikněte na šipku u jména majitele účtu (názvu firmy) hned pod nadpisem Můj účet - z nabídky Vyberte účet si vyberte jeden ze zákaznických účtů a následně číslo služby, na kterou se v aplikaci přepnete. Po výběru se vám znovu načte hlavní obrazovka aplikace.