Připravujeme pro vás dvoufázové ověření pro přihlášení do Můj Vodafone

Chceme ještě lépe chránit vaše údaje a informace. Proto připravujeme další bezpečnostní prvek pro přihlášení do samoobsluhy Můj Vodafone – dvoufázové ověření. Spuštění chystáme během léta, až bude vše připraveno, při přihlášení do Můj Vodafone se dozvíte více. Nastavením nového způsobu přihlášení vás pak provedeme krok za krokem a přehledné návody pak najdete i v Centru péče.

  • Na nový způsob přihlášení přejdou všichni zákazníci Vodafonu při novém přihlášení do Můj Vodafone. 
  • Pro přihlášení budete kromě svého e-mailu a hesla potřebovat ještě ověřovací kód, který vám pošleme SMSkou na telefonní číslo, které si pro tento účel nastavíte.  

Kdy budu ověřovací kód pro přihlášení zadávat? 

  • Můj Vodafone na webu – ověřovací kód vám na telefonní číslo pošleme po správném zadání e-mailu a hesla při každém přihlášení. Teprve po zadání ověřovacího kódu z SMS se do samoobsluhy přihlásíte. 
  • Aplikace Můj Vodafone – při přihlášení do aplikace vám dočasně bude stačit e-mail a heslo. Dvoufázové ověřování bude podporovat nová aplikace Můj Vodafone, kterou pro vás chystáme. V aplikaci budete moct i nadále využívat výhody biometrického přihlášení, díky kterému nebudete muset zadávat přihlašovací údaje tak často.   

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone