Jak funguje dvoufázové ověření pro přihlášení do Můj Vodafone?

Abychom ještě více ochránili vaše údaje a informace, zavedli jsme pro přihlášení do samoobsluhy Můj Vodafone další bezpečnostní prvek, a to dvoufázové ověření. Pro přihlášení budete kromě svého e-mailu a hesla potřebovat ještě ověřovací kód, který vám pošleme SMSkou na telefonní číslo.

Kdy budu ověřovací kód pro přihlášení zadávat? 

  • Můj Vodafone na webu – ověřovací kód vám na telefonní číslo pošleme po správném zadání e-mailu a hesla při každém přihlášení. Teprve po zadání ověřovacího kódu z SMS se do samoobsluhy přihlásíte. 
  • Aplikace Můj Vodafone – při přihlášení do aplikace vám dočasně stačí e-mail a heslo (bez nutnosti zadávat kód z SMS). V aplikaci také nadále můžete používat biometrické přihlášení (otisk prstu / obličeje). Dvoufázové ověřování bude podporovat nová aplikace Můj Vodafone, kterou pro vás chystáme. I v této chystané verzi aplikace budete moct využít biometrické přihlášení, takže kompletní přihlašovací údaje nebudete muset zadávat tak často.

Jak si dvoufázové ověření pro přihlašování do Můj Vodafone nastavím?

  1. Jsem novým zákazníkem Vodafonu - při pořízení služeb od nás dostanete e-mail s registračním odkazem, díky kterému si přístup včetně dvoufázového ověření založíte.
  2. Jsem stávajícím zákazníkem, ale zatím e-mailové přihlášení s dvoufázovým ověřením nastavené nemám - podívejte se na podrobný návod, jak si e-mailové přihlášení nastavit. Využít také můžete videonávody návody níže.

Aktuálně se přihlašuji pomocí čísla služby a číselného hesla

Aktuálně se přihlašuji pomocí e-mailu a vlastního hesla

 Mohlo by se vám hodit: 

Můžu své telefonní číslo použít pro příjem SMS kódů pro více přihlašovacích e-mailů?

Telefonní číslo pro příjem potvrzovacích kódů můžete mít zaregistrované jen k jednomu přihlašovacímu e-mailu. Pokud však chcete mít přístup k více zákaznickým účtům, stačí vám pouze jedno e-mailové přihlášení, vyberte si podle své situace:

Můžu pro dvoufázové ověření používat také jiné metody než SMS kódy?

V tuto chvíli podporujeme pouze ověření pomocí SMS kódu. V budoucnu však chceme přijít i s dalšími možnostmi pro potvrzení přihlášení.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone