Jak a kde mohu spravovat více čísel/SIM karet?

Jestliže využíváte více SIM karet, můžete je spravovat v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Čerpání. Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo (je potřeba mít oprávnění administrátora).

Jak sledovat aktuální útratu a čerpání u více čísel/SIM?

  • V menu Čerpání vidíte (jako administrátor zákaznického účtu) přehled aktuální útraty všech vašich čísel.
  • Čísla jsou seskupena podle plátců, tedy osob zodpovědných za úhradu Vyúčtování, a doplněna celkovou útratou za zákaznický účet.
  • Po najetí myší na plátce nebo libovolné číslo získáte více informací. Můžete si například zobrazit detail útraty pro dané číslo.

Sdílené služby

V menu Služby - Volání v položce Sdílené služby můžete objednat služby, které jsou společné pro celý zákaznický účet, jako například Sdílený rodinný tarif.

Informační SMS o dění na číslech pod účtem

V menu Služby - Informační SMS si můžete nastavit pravidelné posílání SMS o aktuálním stavu volání a obecné informační SMS o změnách na účtu.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone