Jak se přihlásím do Můj Vodafone?

Do samoobsluhy Můj Vodafone se můžete přihlásit na webu nebo v mobilní aplikaci. Pro přihlášení používáte:

E-mail

Pro přihlášení používáte e-mailovou adresu. Pod jedním e-mailem můžete mít přístup k více zákaznickým účtům.

Heslo

Heslo jste si nastavili při registraci a obsahuje písmena, číslice nebo speciální znaky.

Kód pro dvoufázové ověření

Pro vaši bezpečnost potvrzujete přihlášení ještě jednorázovým kódem.

Jak přihlašovací údaje získám?

  1. Jsem novým zákazníkem Vodafonu - při pořízení služeb od nás dostanete e-mail s registračním odkazem, díky kterému si přístup založíte.
  2. Jsem stávajícím zákazníkem, ale zatím e-mailové přihlášení nastavené nemám - podívejte se na podrobný návod, jak si e-mailové přihlášení nastavit.
  3. Jsem bývalým zákazníkem Vodafonu - poslední Vyúčtování najdete v samoobsluze, instrukce k přihlášení najdete na této stránce.

Co když jsem své přihlašovací údaje zapomněl?

Heslo pro přihlášení si můžete snadno sami obnovit podle tohoto návodu. Jestli nevíte svůj přihlašovací e-mail, kontaktujte nás na Lince péče o zákazníky nebo se zastavte v naší prodejně.

Mohlo by se vám hodit:

K čemu slouží číslo zákaznického účtu?

  • Číslo zákaznického účtu je unikátní číslo, pod kterým evidujeme všechny vaše služby v našich systémech.
  • Toto číslo nepoužíváte pro přihlašování do samoobsluhy ani při volání na Linku péče o zákazníky, může se ale hodit v případě vyplňování některých formulářů.
  • Najdete ho například v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Účet (červená ikona postavy)- Základní informace.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone