Svůj zákaznický účet můžete jednoduše ovládat přes webovou samoobsluhu Můj Vodafone nebo přímo z telefonu přes aplikaci Můj Vodafone.
Abychom vám usnadnili orientaci v samoobsluze a aplikaci, najdete níže výčet změn a informací, které si můžete zařídit a zjistit on-line. Některé služby lze nastavit pouze u telefonních čísel, nikoliv u Pevného internetu / Vodafone televize (např. nastavení limitů, dokup dat, aktivace roamingu apod.).
Informace o majiteli účtu
Počet telefonních čísel na účtu
Aktivní smlouva na tarif nebo splátková smlouva
Nastavení a informace o hlasové schránce, zmeškaná volání, Wi-Fi volání, VoLTE, druhý hovor na lince, přesměrování hovorů, hláška o volání do jiné sítě
Aktivace balíčků pro volání do zahraničí (My Country, My EU)
Informace/aktivace/deaktivace blokací plateb třetím stranám a nevhodných služeb pro děti a mladistvé
Blokace mezinárodních hovorů
Nastavení FlexiStropu a FlexiLimitu
Zapomenuté heslo a změna administrátorského hesla
Nastavení a změna uživatelského hesla, hesla plátce
Informace o dlužné částce
Kontrola vyúčtování
Nastavení vyúčtování do e-mailu
Změna typu vyúčtování
Aktivace nebo deaktivace informačních SMS o vyúčtování
Dokup dat nad rámec základního datového balíčku
Nastavení DataLimitu u datového balíčku
Rozdělení dat mezi členy rodinného tarifu nebo sdílené SIM a SIM správce (DataStrop)
Na některé záležitosti je i naše samoobsluha a aplikace krátká. S nimi vám pomohou operátoři, případně se můžete stavit v prodejně. Patří mezi ně: