Jak funguje virtuální asistent TOBi na Lince péče o zákazníky *77?

Po zavolání na Linku péče o zákazníky vám poradí náš virtuální asistent TOBi. Jednoduše mu povíte, co potřebujete řešit. S některými záležitostmi vám TOBi rovnou a bez čekání poradí, pokud to bude potřeba, přepojí vás na některého z našich operátorů či operátorek.

Virtuální asistent TOBi vám na Lince péče o zákazníky například pomůže:

  • Zjistit informace k vašemu zákaznickému účtu, jako jsou například podrobnosti k poslednímu Vyúčtování.
  • Ověřit nastavení služeb, zjistit PUK kód nebo získat heslo pro komunikaci s námi.
  • Zkontrolovat funkčnost vašeho internetového připojení nebo Vodafone TV.
  • Nechat se spojit s operátorem Vodafone péče o zákazníky.

Pro co nejsnazší komunikaci s TOBim pro vás máme pár tipů:

  • Nechávejte ho domluvit.
  • Vybírejte z témat, která vám nabízí.
  • Myslete na to, že to je robot a neumí pracovat s dlouhými souvětími, ideálně tedy používejte kratší věty.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone