Všechny tyto hovory jsou v ČR zdarma.
Na zákaznické lince vás přivítá virtuální asistent Tobi, který vám pomůže s vašimi dotazy.
Naši operátoři jsou vám k dispozici v pracovních dnech od 8 do 19 hodin a o víkendech od 8 do 17 hodin. Pokud byste potřebovali řešit něco urgentního, jako jsou třeba blokace SIM nebo technické potíže se službami, pomůžeme vám na výše uvedených telefonních číslech i mimo běžnou pracovní dobu.
Abychom si byli jisti, že mluvíme s oprávněnou osobou, chceme po vás při volání do samoobsluhy ověření pomocí číselného hesla. Pokud číselné heslo pro komunikaci s námi neznáte, je několik možností, jak ho získat.
S obnovením hesla vám při hovoru s námi pomůže také přímo náš virtuální asistent Tobi. Kdyby to nebylo možné, Tobi vás spojí s našimi operátory, kteří vás taktéž mohou ověřit podle několika osobních údajů. Nové heslo vám pak pošleme SMSkou.