Dříve jste pro přihlášení používali číslo služby a číselné heslo, těmito údaji se už nepřihlásíte. Pokud využíváte správce hesel, nezapomeňte si upravit nebo smazat původní přihlašovací údaje, aby se vám nepředvyplňovaly neplatné údaje pro přihlášení. S úpravou uložených přihlašovacích údajů vám mohou pomoct následující odkazy:
Zvolte správný e-mail nebo si heslo obnovte. Pokud si přihlašovací e-mail nepamatujete nebo potřebujete obnovit heslo, pomůže vám s tím náš návod.
Toto je bezpečnostní opatření, které chrání vaše data a zabraňuje neoprávněným pokusům o přístup. U webové verze Můj Vodafone můžete vidět po pokusu o přihlášení informaci o podezřelé aktivitě.
Jak situaci řešit:
Pokud opakovaně zadáte chybné údaje, může z bezpečnostních důvodů dojít k zablokování vašeho přihlašovacího účtu. Odblokování probíhá automaticky, přihlášení vám začne po hodině opět fungovat. Před dalším pokusem tedy nejméně hodinu počkejte.
Tato situace nastane, pokud máte aktivní přihlašování e-mail k zákaznickému účtu bez aktivních služeb.
Mohlo by se vám hodit: