Co dělat, když se mi nedaří přihlásit do Můj Vodafone?

Zkontrolujte, že zadáváte správné údaje - pro přihlášení potřebujete e-mail a heslo.

Dříve jste pro přihlášení používali číslo služby a číselné heslo, těmito údaji se už nepřihlásíte. Pokud využíváte správce hesel, nezapomeňte si upravit nebo smazat původní přihlašovací údaje, aby se vám nepředvyplňovaly neplatné údaje pro přihlášení. S úpravou uložených přihlašovacích údajů vám mohou pomoct následující odkazy:

  • iPhone - přihlašovací údaje upravíte v aplikaci Hesla
  • Telefony s OS Android / webový prohlížeč Google Chrome - pokud využíváte správce hesel od Googlu, najdete nápovědu na této stránce
  • Mám jiného správce hesel - využijte prosím nápovědu od výrobce vámi používané aplikace
Zobrazuje se mi hláška, že zadávám chybný e-mail nebo heslo.

Zvolte správný e-mail nebo si heslo obnovte. Pokud si přihlašovací e-mail nepamatujete nebo potřebujete obnovit heslo, pomůže vám s tím náš návod.

Přihlášení funguje pouze přes mobilní data, ale na domácí Wi-Fi se nepřihlásím (nebo opačně).

Toto je bezpečnostní opatření, které chrání vaše data a zabraňuje neoprávněným pokusům o přístup. U webové verze Můj Vodafone můžete vidět po pokusu o přihlášení informaci o podezřelé aktivitě.

  • Nejčastěji je příčinou příliš mnoho chybných pokusů o přihlášení.
  • Vaše internetové připojení může používat sdílenou IP adresu a jiný uživatel se stejnou IP adresou se choval podezřele.
  • Může se také stát, že z vaší sítě probíhá provoz, který naše systémy vyhodnotily jako potenciálně nebezpečný.

Jak situaci řešit:

  • Počkejte cca hodinu a pokud o přihlášení zopakujte.
  • Zkuste se přihlásit přes jinou síť (například místo Wi-Fi použijte mobilní data nebo naopak).
  • Pokud je příčinou sdílená IP adresa, zkuste vypnout a zapnout modem. Můžete tak získat novou IP adresu a problém se vyřeší
Údaje pro přihlášení jsem zadal opakovaně špatně a došlo k zablokování samoobsluhy.

Pokud opakovaně zadáte chybné údaje, může z bezpečnostních důvodů dojít k zablokování vašeho přihlašovacího účtu. Odblokování probíhá automaticky, přihlášení vám začne po hodině opět fungovat. Před dalším pokusem tedy nejméně hodinu počkejte.

Přihlášení mi funguje pouze do Můj Vodafone na webu, aplikace mi říká, že nemám vybranou primární službu

Tato situace nastane, pokud máte aktivní přihlašování e-mail k zákaznickému účtu bez aktivních služeb.

  1. Mám založené přihlašování e-mailem, ale zatím nemám žádnou aktivní službu / ještě jsem si žádnou k e-mailu nepřipojil - počkejte prosím na dokončení aktivace vašich služeb, případně si ke svému e-mailovému přihlašování připojte svůj zákaznický účet s aktivními službami nebo požádejte o udělení přístupu od někoho jiného.
  2. Mám přihlašování e-mailem a služby u Vodafonu jsem zrušil - v tomto případě vám bude přihlašování fungovat pouze přes webovou verzi Můj Vodafone (6 měsíců od zrušení poslední služby).
  3. Mám přihlašování e-mailem pro více zákaznických účtů najednou - pokud u jednoho z účtů nejsou žádné aktivní služby (například došlo k jejich zrušení) a samoobsluha vám zobrazuje tento účet jako první, nebude přihlášení do aplikace funkční. Nastavte si prosím ve webové samoobsluze novou výchozí službu, kterou uvidíte po přihlášení. Pak se z aplikace odhlaste a znovu přihlaste.

Mohlo by se vám hodit:

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone