Budete se stěhovat a máte u nás služby, které jsou vázané na konkrétní adresu? Výpověď dávat nemusíte, služby vám rádi přestěhujeme.
Vodafone TV
Ze všeho nejdřív je potřeba rozlišit, jaký typ Vodafone TV od nás máte. Pomůže vám s tím tato stránka.
Máte svůj set-top box připojený jen k internetu? V tom případě je vše jednoduché, můžete si ho vzít všude s sebou, stačí, aby na nové adrese bylo kvalitní připojení. Nemusíte nám to ani dávat vědět.
Jste v dostupnosti kabelové TV a set-top box máte připojený nejen k internetu, ale také koaxiálním kabelem k účastnické zásuvce? V tom případě je evidovaný na konkrétní adresu a je potřeba nám dát vědět, abychom naplánovali stěhování (pokud na nové adrese poskytujeme kabelové služby) nebo vám set-top box vyměnili.
Pevný internet
U pevného internetu je důležité ověřit dostupnost služeb na nové adrese. Pokud na nové adrese je internet dostupný, stěhování můžeme provést.
Konkrétní postup při stěhování pak závisí na tom, jestli vám internet budeme poskytovat na stejné nebo odlišné technologii. Vše vám upřesníme osobně nebo telefonicky.
Další informace ke stěhování internetu najdete také na speciální stránce.
Pevná linka
Pokud měníte adresu a převádíte si pevnou linku do nového bydliště, zůstává vám stejné telefonní číslo pouze v případě shodné geografické číselné zóny (obvykle v rámci kraje). V ostatních případech vám telefonní číslo změníme.