Zvýhodněné podmínky Vodafonu mi vyhovují. Jak můžu smlouvu prodloužit?
Tyto informace se týkají pouze firemních zákazníků (smlouva je vedena na IČO). Nefiremní zákazníci a podnikající fyzické osoby uzavírají smlouvu na dobu určitou pouze v případě nákupu zařízení se slevou, a to na dobu 24 měsíců bez prodlužování.
Zvýhodněné podmínky (například slevu na měsíční poplatek, slevu na zařízení nebo podmíněnou slevu na instalaci pevného internetu) vám poskytujeme podle uzavřené smlouvy.
Abyste mohli poskytované výhody využívat i dál, je třeba smlouvu prodloužit.
Pokud jste nám dali souhlas s prodloužením smlouvy, nemusíte se o nic starat a výhody vám sami prodloužíme.
Jak mohu svou smlouvu prodloužit?
Elektronicky - prodloužení zvládnete odkudkoliv ze svého počítače nebo mobilu.
Jak funguje prodloužení smlouvy na základě uděleného souhlasu?
Souhlas s prodloužením smlouvy můžete upravit přes Můj Vodafone v sekci Účet - Smlouva a splátky.
Díky udělenému souhlasu s prodloužením smlouvy můžete dál využívat také všechny výhody vašeho tarifu včetně slev, které byly nastaveny na celou dobu smlouvy.
Pokud jste nám udělili souhlas s prodloužením smlouvy, budeme vás před samotným prodloužením ještě dopředu informovat přes SMS, Můj Vodafone a ve Vyúčtování.