Můžu u vás získat slevu na telefon nebo jiné zařízení?

  • Ke svému paušálnímu telefonnímu číslu můžete získat slevu na nákup chytrého telefonu, tabletu, notebooku, televizoru, herní konzole nebo chytrých hodinek s podporou SIM/eSIM.
  • Slevu získáte při uzavření smluvního závazku na 24 měsíců, to znamená, že po dobu 2 let dodržíte minimální měsíční útratu, ke které se při nákupu zvýhodněného zařízení zavážete.
  • Pokud u nás máte více paušálních telefonních čísel, můžete při splnění podmínek slevu získat ke každému z nich. A jestli máte také pevný internet nebo Vodafone TV, můžete díky spojení služeb dosáhnout na vyšší slevu.
  • Podívejte se na aktuální podmínky pro získání slevy na telefon nebo jiné zařízení.

Jak si telefon nebo jiné zařízení se slevou pořídím?

  1. v prodejně Vodafonu
  2. v eShopu
  3. telefonicky na čísle *77 nebo 800770077

Při nákupu po telefonu nebo přes internet vám objednané zařízení doručíme domů pomocí České pošty nebo kurýrní služby. Zásilku vždy musí převzít ten, na koho jsou služby vedeny.

Jaké jsou podmínky pro získání slevy na zařízení a kdo může nabídku využít?

  • Slevy obvykle poskytujeme k aktuálně nabízeným tarifům, pokud máte starší tarif, jednoduše můžete přejít na novější.
  • Uzavření smlouvy a nákup zařízení se slevou může provést vždy pouze majitel zákaznického účtu, tedy ten, na koho jsou služby vedeny.
  • Při nákupu zařízení se slevou po vás můžeme chtít složit vratnou jistinu, kterou vám po 3 včas zaplacených po sobě jdoucích Vyúčtováních vrátíme. Jestli bude potřeba a v jaké výši, závisí mimo jiné na tom, jestli jste u nás noví nebo zda už nějaké služby máte. Vše se dozvíte během nákupu.
  • Kompletní podmínky pro získání slevy na zařízení a aktuálně poskytované slevy najdete vždy v sekci Nabídky a akce. Podívat se také můžete na vzor smlouvy a obecně platné podmínky pro získání zboží a služeb za zvýhodněnou cenu.
  • Slevu na telefon nebo jiné zařízení mohou využít nefiremní i firemní zákazníci s paušálními službami. Pokud máte jako firma uzavřenou rámcovou smlouvu nebo využíváte OneNet, řídí se nákup zvýhodněného zboží podle podmínek vaší smlouvy.
  • Při nákupu zařízení se slevou můžete při splnění podmínek zároveň využít také Vodafone splátky. Jestli nejste občany ČR, platí pro nákup zvýhodněného telefonu nebo jiného zařízení také stejné podmínky jako pro získání Vodafone splátek pro cizince.

Telefon se slevou jsem si už kupoval, kdy budu mít nárok na další?

Při nákupu telefonu nebo jiného zařízení se slevou uzavíráte smluvní závazek na 24 měsíců. Obecně tedy platí, že slevu můžete při splnění podmínek získat jednou za 2 roky.

Kde najdu současnou výši Minimálního měsíční plnění, pokud mám uzavřenou smlouvu na dobu určitou?

  1. v samoobsluze Můj Vodafone - v sekci Účet - Smlouva a splátky
  2. aplikaci Můj Vodafone - v menu Můj účet - Smlouva a splátky (pokud máte služby na rodné číslo)

V samoobsluze i v aplikaci najdete také informace o plnění smlouvy v aktuálním zúčtovacím období a délku trvání smlouvy.

Co se stane, pokud nedodržím výši měsíční útraty nebo služby předčasně zruším?

Pokud v některém měsíci nebudete mít dostatečnou útratu, doúčtujeme vám ve Vyúčtování rozdíl, který chybí do výše měsíčního závazku. Kdybyste své služby zrušili ještě před uplynutím uzavřené smlouvy, díky které jste slevu získali, doúčtujeme vám poměrnou část získané slevy za nesplněné měsíce a v případě firemních zákazníků, kteří nejsou spotřebitelé (právnické osoby), také nesplněná minimální měsíční plnění do konce smlouvy. Více informací najdete také na stránce o výpovědi služeb.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone