Jak si vyměním SIM kartu u svého stávajícího čísla?

  • Nová SIM karta pro stávající telefonní číslo se vám může hodit, pokud svou kartu ztratíte, ukradnou vám ji, je poškozená nebo pro nový telefon potřebujete jiný formát SIM karty.
  • Pokud byste měli starší SIM kartu, která nepodporuje LTE, díky výměně za novou se váš telefon podporující LTE bude moct k rychlé datové síti připojit. Všechny SIM karty, vydané od srpna 2013, už LTE podporují a poznáte je podle nápisu LTE v pravém dolním rohu.
  • Při výměně SIM nás můžete požádat také o eSIM (SIM karta je pouze digitální, do telefonu se nahraje přes internet) nebo DvojSIMku (vydáme vám 2 SIM karty k jednomu telefonnímu číslu).

SIM kartu vám vyměníme zdarma a můžete si ji objednat jedním z následujících způsobů:

Přihlaste se na Můj Vodafone a zvolte sekci Služby – Moje SIM / eSIM.

Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo (je potřeba mít oprávnění plátce nebo administrátor).

Zvolte možnost Nová SIM karta, vyberte požadovaný typ SIM karty a zadejte adresu pro doručení.

Novou SIM kartu vám doručíme běžnou poštou až do vaší schránky, proto si ověřte, že máte dobře označenou schránku. Obvykle dorazí během 2 až 3 pracovních dnů.

Další možnosti:

  1. Aplikace Můj Vodafone - na hlavní stránce v části Další funkce - Zobrazit více, kde najdete objednávku SIM karty. SIMka vám přijde poštou do 2 pracovních dnů.
  2. Prodejna Vodafonu - SIM kartu vám zde vyměníme na počkání. Stačí znát administrátorské heslo a mít u sebe doklad totožnosti.
  3. Linka péče o zákazníky - výměnu SIM karty si můžete domluvit s operátorem na čísle *77 (ze sítě Vodafone) nebo 800 77 00 77 (při volání z jiné sítě). SIMka vám přijde poštou do 2 pracovních dnů.

Jak potvrdím výměnu a aktivuji si novou SIM kartu?

Požádali jste si o výměnu klasické SIM karty za eSIM? V tom případě si před potvrzením výměny nahrajte eSIM do telefonu.

Přihlaste se na Můj Vodafone a zvolte sekci Služby – Moje SIM / eSIM.

Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo (je potřeba mít oprávnění plátce nebo administrátor).

V části Aktivace nové SIM zadejte 19místné výrobní číslo nové SIM a klikněte na uložit.

Jakmile vám přestane fungovat telefonní číslo na původní SIM, vyměňte si ji za tu nově aktivovanou. Výměnu obvykle provedeme do hodiny od zadání požadavku.

Číslo SIM karty

Další možnosti:

  1. Pomocí SMS - pošlete ze své původní SIM karty SMS na číslo 77777, do textu SMS uveďte pouze 19místné výrobní číslo nové SIM.
  2. Aplikace Můj Vodafone - na hlavní stránce v části Další funkce - Zobrazit více zvolte Aktivaci SIM karty a naskenujte 19místné výrobní číslo nové SIM.
  3. Prodejna Vodafonu - pokud jste o výměnu požádali v naší prodejně, můžete se na aktivaci nové SIM rovnou domluvit. Můžete se také zastavit kdykoliv později.
  4. Linka péče o zákazníky - zavolejte z původní SIM karty na *77.

Je dobré vědět:

  • Pokud máte anonymní předplacenou kartu (nemáte u ní vyplněné osobní údaje), nemůžete si novou SIM kartu objednat v samoobsluze ani v aplikaci Můj Vodafone. Můžete si ji však vyzvednout v prodejně Vodafonu nebo objednat na *77.
  • Nové SIM karty posíláme jako TrioSIM - vylomíte si takový formát, který potřebujete pro svůj telefon (MiniSIM, MicroSIM, NanoSIM). K vybraným novým modelům si u nás můžete pořídit také eSIM.
  • Když svou SIM ztratíte nebo vám ji někdo ukradne, doporučujeme co nejdříve provést blokaci SIM karty, abyste předešli zneužití vašeho čísla.
  • SIM kartu vám můžeme poštou poslat na jméno majitele zákaznického účtu na vámi vybranou adresu v České republice.
  • Ukládali jste si do paměti SIM karty kontakty? Nezapomeňte si je zálohovat - například zkopírováním do paměti telefonu. Pro ukládání kontaktů doporučujeme používat on-line služby s průběžnou zálohou dat, například účet od Googlu nebo Applu.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone