Jak můžu získat nové číslo ve formátu eSIM?

Pokud si služby pořizujete v prodejně Vodafonu, můžeme vám telefonní číslo aktivovat rovnou jako eSIM.

Při objednávce na dálku jsou možnosti:

  • Pořizuji si novou předplacenou kartu - v tomto případě vám pošleme klasickou plastovou SIM kartu. O změnu na eSIM můžete požádat po aktivaci telefonního čísla přes Můj Vodafone.
  • Pořizuji si nové telefonní číslo a zatím u Vodafonu služby nemám - při objednání na dálku vám pošleme klasickou plastovou SIM kartu nebo eSIM v podobě papírového voucheru. Vždy je tedy potřeba fyzicky převzít zásilku od pošty nebo kurýra.
  • Pořizuji si nové telefonní číslo a už na své jméno mám i jiné služby Vodafonu, které platím přes měsíční Vyúčtování - v tomto případě vám můžeme eSIM doručit digitálně a najdete ji v samoobsluze Můj Vodafone ve formě QR kódu.

Jak si můžu objednat nové telefonní číslo ve formátu eSIM, když už služby od Vodafonu používám?

Přihlaste se do Můj Vodafone a v sekci eShop si vyberte požadovaný tarif.

Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo (je potřeba mít oprávnění administrátora).

V prvním kroku nákupního košíku klikněte na možnost Změnit v řádku s informací o vybraném typu SIM karty.

Pod názvem tarifu vám zobrazíme několik informací, mezi kterými je informace o smlouvě, telefonním čísle a právě typu SIM karty. Výchozím typem SIM karty je plastová SIM, proto je potřeba výběr změnit.

Místo plastové SIM karty si vyberte eSIM.

Pomocí přepínače označte jako vámi vybraný typ SIM karty eSIM.

Pokud spolu s tarifem kupujete také nový telefon, upozorníme vás, kdyby eSIM nepodporoval.

Když si kupujete dohromady tarif a telefon, který eSIM podporuje, rovnou vám eSIM do telefonu nahrajeme. Pokud to tak není, eSIM vám doručíme spolu s telefonem v podobě papírového voucheru.

Před odesláním objednávky zkontrolujte všechny údaje. O dokončení objednávky vás budeme informovat SMSkou.

Před potvrzením objednávky pečlivě ověřte své kontaktní údaje, abyste od nás dostali zprávu, jakmile bude vše připraveno.

Pořizovali jste si pouze telefonní číslo? eSIM ve formě QR kódu následně najdete v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby – Moje SIM / eSIM.

Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo (je potřeba mít oprávnění administrátora). Postup pro nahrání eSIM do telefonu popisujeme na této stránce.

Jak provedu aktivaci nového telefonního čísla, když jde o eSIM?

Průběh aktivace telefonního čísla je velmi podobný jako u plastové SIM. Jediný rozdíl je v tom, jak SIM kartu dostanete do telefonu. Postup pro nahrání eSIM do telefonu popisujeme na této stránce. Jakmile eSIM do telefonu nahrajete, dojde k aktivaci po uskutečnění aktivačního hovoru na linku *77.

Je dobré vědět:

  • Potřebujete eSIM k novému telefonnímu číslu doručit někomu jinému? V samoobsluze Můj Vodafone si můžete QR kód stáhnout v PDF souboru, případně můžete pořídit screenshot.
  • Aktivaci nového telefonního čísla ve formátu eSIM prosím neodkládejte. Po 14 dnech by bylo nutné aktivaci čísla potvrdit přes našeho operátora nebo prodejce.
  • Pokud byste si chtěli v zahraničí aktivovat eSIM se zcela novým telefonním číslem, nahrání do telefonu proběhne v pořádku, samotnou aktivaci čísla však můžete zadat pouze při zavolání (z jiného čísla) na Linku péče o zákazníky.

Co mám dělat, když se mi eSIM nepovedlo nahrát do telefonu?

  1. Pokud jste už eSIM používali v jiném telefonu, ujistěte se, že jste eSIM smazali z předchozího telefonu a že přitom telefon byl připojený k internetu.
  2. Ověřte, že jste připojeni k internetu. Bez toho eSIM aktivovat nemůžete. Doporučujeme využít připojení přes Wi-Fi (některé telefony ho vyžadují).
  3. Zkontrolujte si, že máte v telefonu nainstalovaný poslední dostupný firmware. Pokud máte telefon ze zahraničí, ověřte, že není blokovaný na konkrétního operátora.
  4. Zkuste telefon vypnout a zapnout, počkejte asi 20 minut a následně pokus o aktivaci znovu zopakujte.
  5. Pokud nic z toho nepomohlo, požádejte nás o novou eSIM.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone