Jak kontaktní číslo změním?
Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo (je potřeba mít oprávnění administrátora).
Pro ochranu vašich údajů vám následně pošleme ověřovací kód na vaše původní kontaktní číslo.
Pokud byste původní číslo už neměli k dispozici, zavolejte nám nebo se zastavte v naší prodejně.
Na kontaktní e-mail vám budeme posílat například informace o změnách ve službách, případně důležité informace k vašemu zákaznickému účtu.
Jak kontaktní e-mail změním?
Přejděte do sekce Účet - Základní informace.
Opět se přihlaste do Můj Vodafone a v sekci Účet - Základní informace si vyžádejte odeslání ověřovacího e-mailu.
To se hodí například, když zapomenete administrátorské heslo - to si pak můžete obnovit on-line.
Kontaktní telefonní číslo můžete změnit přes Můj Vodafone na webu v menu Účet - Základní informace.
Kontaktní osobu si můžete změnit:
Ve Všeobecných podmínkách uvádíme způsoby, jakými se zákazníkem komunikujeme, a mezi tyto způsoby patří i SMS či telefon. Kontaktní telefonní číslo, na které můžeme posílat SMS (tedy musí být mobilní), potřebujeme z důvodů hlášení poruch či výpadků i k plnění zákonných povinností v souvislosti s informacemi o smluvních podmínkách (ať už před uzavřením smlouvy, nebo při změnách podmínek). Bez mobilního telefonního čísla bychom nebyli schopni některé své povinnosti vyplývající ze zákona plnit.