Přihlaste se tím telefonním číslem, ke kterému chcete balíček zapnout. Pro přihlášení potřebujete heslo.
Pokud se potřebujete přepnout na jiné své telefonní číslo, postupujte podle návodu dole na stránce.
Využít také můžete přímý odkaz pro neomezená data na 24 hodin nebo neomezená data na 7 dní.
Když u nás máte více služeb, po přihlášení vidíte na hlavní obrazovce údaje k jedné z nich. Pokud se potřebujete přepnout na jiné mobilní číslo nebo jinou službu, postupujte následovně:
Po kliknutí na tlačítko Můj účet (vpravo dole) se objeví nabídka, kde je hned nahoře uvedené vaše jméno (nebo název firmy) a vedle něj je šipka dolů.
Pokud používáte e-mailové přihlašování pro více zákaznických účtů, uvidíte nejdřív názvy dostupných zákaznických účtů, až po výběru jednoho z nich si vybíráte konkrétní číslo služby.
Hodit se vám to může například pro využití Zrychlení na maximum nebo aktivaci neomezených dat v případě výpadku internetu.
Když u nás máte více služeb, po přihlášení vidíte na hlavní obrazovce údaje k jedné z nich. Pokud se potřebujete přepnout na jiné mobilní číslo nebo jinou službu, postupujte následovně:
Po kliknutí na tlačítko Moje služby uvidíte všechny služby, které u Vodafonu máte.
Po výběru se vám hlavní stránka samoobsluhy načte znovu a uvidíte informace k vámi vybrané službě. Hodit se vám to může například pro využití Zrychlení na maximum nebo aktivaci neomezených dat v případě výpadku internetu.