Jak funguje balíček Neomezená data na 24 hodin / na 7 dní - datový balíček po dobu výpadku pevného internetu?

  • Díky balíčku Neomezená data na 24 hodin zůstanete ve spojení i ve chvíli, kdy dojde k náhlému či plánovanému výpadku pevného internetu.
  • Pokud u vás modernizujeme naši pevnou síť a může tak docházet k opakovanému přerušení připojení, nabídneme vám v samoobsluze Neomezená data na týden. Po aktivaci balíčku tak budete mít data aktivní rovnou na 7 po sobě jdoucích dní. 

Co díky balíčku Neomezená data na 24 hodin / na 7 dní získám?

  • Po aktivaci, kterou vám potvrdíme SMSkou, budete mít u svého mobilního čísla k dispozici neomezená data s neomezenou rychlostí (podle možností sítě) na dobu 24 hodin nebo 7 po sobě jdoucích dní.
  • Data můžete použít i pro další zařízení v domácnosti (počítač, tablet atp.) - stačí, když v telefonu zapnete funkci hotspotu. Díky tomu si vytvoříte vlastní Wi-Fi, ke které připojíte svá další zařízení.
  • Balíček je určený všem našim zákazníkům s Pevným internetem (Kabel / DSL / Fibre), kteří u nás zároveň mají i mobilní telefonní číslo a obě služby mají na stejném zákaznickém účtu.

Jak si balíček Neomezená data na 24 hodin / na 7 dní zapnu?

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone na webu nebo přes mobilní aplikaci Můj Vodafone.

Přihlaste se tím telefonním číslem, ke kterému chcete balíček zapnout. Pro přihlášení potřebujete heslo.

V aplikaci i v Můj Vodafone na webu uvidíte možnost aktivace přes informační banner přímo na hlavní stránce po přihlášení. Na něj stačí kliknout a postupovat podle instrukcí.

Pokud se potřebujete přepnout na jiné své telefonní číslo, postupujte podle návodu dole na stránce.

Využít také můžete přímý odkaz pro neomezená data na 24 hodin nebo neomezená data na 7 dní.

Nabídka neomezených dat po dobu výpadku v aplikaci Můj Vodafone

Je dobré vědět:

  • Balíček si můžete zapnout jen ve chvíli, kdy u vašeho Pevného internetu evidujeme výpadek nebo plánovanou údržbu.
  • Pokud vás o plánované údržbě informujeme s předstihem pomocí e-mailu, můžete od nás odkaz pro aktivaci dostat také v e-mailu. I v tomto případě platí, že zapnutí balíčku bude možné až ve chvíli, kdy reálně dojde k výpadku pevného internetu.
  • Pokud by výpadek trval déle než 24 hodin, můžete si balíček stejným způsobem zapnout znovu.
  • Pokud u vás modernizujeme naši pevnou síť, tak budete mít data aktivní rovnou na 7 po sobě jdoucích dní. 
  • Tento datový balíček si můžete zapnout k telefonnímu číslu, u kterého běžně data využíváte. Pokud byste u svého čísla žádný standardní datový balíček neměli nebo by na něm bylo připojení zablokované, nebude bohužel aktivace balíčku Neomezená data na 24 hodin / na 7 dní fungovat.
  • Data můžete získat k jakémukoliv telefonnímu číslu, které je na stejném zákaznickém účtu (je vedeno na stejného majitele), jako pevný internet.
  • Hodinu před koncem platnosti balíčku vás budeme informovat SMSkou, abyste věděli, kdy vám neomezená data vyprší.
  • Pokud už u svého čísla neomezená data používáte, tento balíček si zapnout nemůžete. Svá neomezená data však bez obav můžete využít jako "záložní připojení".

Jak se v mobilní aplikaci přepnu na jiné telefonní číslo nebo službu z mého účtu?

Když u nás máte více služeb, po přihlášení vidíte na hlavní obrazovce údaje k jedné z nich. Pokud se potřebujete přepnout na jiné mobilní číslo nebo jinou službu, postupujte následovně:

Klikněte na nabídku Můj účet a následně na své jméno.

Po kliknutí na tlačítko Můj účet (vpravo dole) se objeví nabídka, kde je hned nahoře uvedené vaše jméno (nebo název firmy) a vedle něj je šipka dolů.

Z nabídky vyberte číslo služby, na kterou se chcete v aplikaci přepnout.

Pokud používáte e-mailové přihlašování pro více zákaznických účtů, uvidíte nejdřív názvy dostupných zákaznických účtů, až po výběru jednoho z nich si vybíráte konkrétní číslo služby.

Po výběru se vám opět načte hlavní stránka aplikace, na které uvidíte podrobnosti k vybranému mobilnímu číslu nebo službě.

Hodit se vám to může například pro využití Zrychlení na maximum nebo aktivaci neomezených dat v případě výpadku internetu.

Jak se ve webové samoobsluze přepnu na jiné telefonní číslo nebo službu z mého účtu?

Když u nás máte více služeb, po přihlášení vidíte na hlavní obrazovce údaje k jedné z nich. Pokud se potřebujete přepnout na jiné mobilní číslo nebo jinou službu, postupujte následovně:

Klikněte na červené tlačítko se siluetou postavy a jménem (vpravo nahoře) a vyberte Moje služby.

Po kliknutí na tlačítko Moje služby uvidíte všechny služby, které u Vodafonu máte.

Z nabídky si vyberte číslo služby, na kterou se chcete přepnout.

Po výběru se vám hlavní stránka samoobsluhy načte znovu a uvidíte informace k vámi vybrané službě. Hodit se vám to může například pro využití Zrychlení na maximum nebo aktivaci neomezených dat v případě výpadku internetu.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone