nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Switch to english →

Reklamační formulář

Svoji reklamaci nebo stížnost můžete vyřídit elektronicky pomocí našeho online fomuláře.
Pro řádné podání reklamace se musíte ověřit úrovní administrátora.

Nejprve se přihlaste

  • Online reklamaci nemůžeme řešit bez řádného ověření administrátora účtu
  • Řešení se dostane pouze do rukou majitele účtu, nebo jiné oprávněné osoby
  • Odpověď vám doručíme přímo do Samoobsluhy Můj Vodafone. Zároveň ji obdržíte také e-mailem
Přihlásit

Neznáte své heslo pro přihlášení?
Do Můj Vodafone se přihlašujete pomocí e-mailu a hesla. V případě potřeby se podívejte na nápovědu k přihlašování a získání zapomenutého hesla.
Pokud nevíte heslo a chcete nám žádost poslat poštou, vyplněný formulář si vytiskněte zde.

Naše služby už nemáte nebo máte obecný dotaz?
Jsme vám k dispozici i na dalších místech, podívejte se na naši stránku s kontakty.

Přihlášen jako

administrátor

Nechcete čekat na odpověď ?

Víte, že spoustu věcí můžete jednoduše vyřídit online?

Popište svou reklamaci