Není třeba se čehokoli obávat, postaráme se o to, aby změna proběhla hladce. Pokud však máte jakékoliv pochyby, v této kapitole najdete potřebné informace k vašemu přechodu na nové technické řešení.
Změna technického řešení proběhne při obnově vaší smlouvy. Se svým stávajícím osobním konzultantem se domluvíte na požadovaných službách, cenové nabídce a ideálním termínu přechodu na nové řešení. Po podpisu smlouvy už bude vše na nás. O potvrzení nové smlouvy vás informujeme e-mailem a dokončení změn na vašich SIM kartách vám potvrdíme SMS zprávou. Váš osobní konzultant vám bude po celou dobu k dispozici, aby zodpověděl všechny potřebné otázky a změnou vás bez potíží provedl.
V souvislosti s přechodem na nové technické řešení může dojít ke krátkému výpadku služeb trvajícímu nejdéle 2 hodiny. Proto změny vždy plánujeme na noční hodiny tak, abyste výpadek takřka nepocítili. Na vhodném termínu se můžete domluvit se svým osobním konzultantem.
O potvrzení nové smlouvy vás informujeme prostřednictvím e-mailu a finalizaci změn na vašich SIM kartách vám potvrdíme SMS zprávou. Po dokončení celého procesu vás bude také kontaktovat váš osobní konzultant.
Všechny náležitosti, které souvisí se změnou technického řešení, s vámi bude řešit váš stávající osobní konzultant. Pokud bude s přechodem na nové služby nutná změna kontaktní osoby, informuje vás o ní váš stávající konzultant.
Můžete se spolehnout, že změnou technického řešení nebude nijak dotčena kvalita vašich služeb.
Všimnout si ale můžete několika novinek:
Heslo
Pro ještě větší bezpečnost vašeho zákaznického účtu vás nově budeme žádat o uvedení hesla při každém telefonátu. Jeho zapamatování vám ulehčíme tím, že budete mít pouze jedno společné heslo pro telefonickou komunikaci i k přístupu do Samoobsluhy.
Vyúčtování
Vaše Vyúčtování získá nový vzhled. Věříme, že se v něm velice rychle zorientujete, pomůže vám k tomu náš ineraktivní průvodce. S novým Vyúčtováním získáte nejen flexibilitu při volbě zúčtovacího období, ale i řadu nových možností, jak Vyúčtování uhradit, včetně inkasa. Navíc vám ho vystavíme mnohem rychleji než dřív.
Samoobsluha
Vaše nová Samoobsluha funguje jednoduše - je vhodná pro kontrolu Vyúčtování a pro úpravy nebo sledování útraty na jednotlivých číslech. Naopak není vhodná pro hromadné změny nebo objednávky nových SIM. S požadavkem na větší množství úprav se můžete obrátit na svého osobního konzultanta nebo linku péče o firemní zákazníky, který rád provede změny za vás. Těšit se můžete na několik variant samoobsluhy včetně skvělé mobilní aplikace, která je téměř plnohodnotnou náhradou samoobsluhy internetové a která byla zvolena aplikací roku 2014 v kategorii Klientský servis.
Kontrola výdajů
Na každém telefonním čísle vám nastavíme tzv. Volací limit ve výši 4 000 Kč, po jehož vyčerpání omezíme další užívání placených služeb. Tento limit si můžete po dohodě s vaším osobním konzultantem navýšit. Díky službám FlexiLimit a FlexiStrop budete mít své měsíční výdaje plně pod kontrolou.
Komunikace od Vodafonu
Aby vám nic neuniklo, dáme vám prostřednictvím SMS vědět o každé změně na vašem účtu nebo o aktuálním Vyúčtování. Zprávu vždy posíláme rovnou na číslo, jehož se prováděná změna týká, a pokud je to relevantní, odešleme ji také na kontaktní číslo zákaznického účtu.
Pro bližší vysvětlení všech změn, se kterými se můžete setkat, je vám plně k dispozici váš osobní konzultant.
První novou fakturu můžete očekávat s uplynutím prvního zúčtovacího období, které jste si zvolili po potvrzení nové smlouvy. V první nové faktuře ještě nemusí být zahrnuty poplatky za všechna telefonní čísla, která budeme na nové technické řešení převádět. V druhé nové faktuře by již ale změna měla být kompletní. Dokud nebudou všechna telefonní čísla a služby převedeny, bude vám současně chodit také faktura původní. O postupu změny vás v případě nejasností informuje váš osobní konzultant.
Ceny za hlasové tarify vám naúčtujeme poměrně - do dne změny řešení zaplatíte poměrnou část poplatků na základě původní faktury, ode dne změny už zaplatíte poměrnou část poplatků podle faktury nové. Ceny za datové tarify vám z důvodu kontroly čerpání základního objemu dat naúčtujeme v plné výši na původní i nové faktuře. V případě, že by způsob účtování datových tarifů byl vzhledem k vašemu čerpání dat nepřiměřený, pomůže vám váš osobní konzultant. V době přechodu na nové technické řešení vám nebudeme kontrolovat plnění smluvního závazku.
Ano, s technickou změnou dojde také ke změně účtu pro zasílání plateb a změní se také váš specifický symbol. Veškeré platební údaje vždy naleznete ve svém aktuálním Vyúčtování, v Samoobsluze a zároveň v informační SMS.