Naše Samoobsluha vám může v mnoha ohledech usnadnit ovládání vašeho účtu. Podívejte se, jak se v ní orientovat a k čemu se vám hodí.
Do samoobsluhy Můj Vodafone se přihlašujete stejným heslem, které používáte pro komunikaci se svým osobním konzultantem, linkou péče o firemní zákazníky nebo specialistou v prodejně Vodafonu. Přihlašovacím údajem je vaše telefonní číslo.
Internetová samoobsluha na adrese muj.vodafone.cz slouží k okamžitému ovládání a kontrole vašeho telefonního čísla a zákaznického účtu u Vodafonu. Neustále tak budete mít přehled o aktuální útratě, uvidíte Vyúčtování za uplynulá období nebo si můžete aktivovat služby a doplňkové balíčky za standardní ceny. Můžete si zde také upravit některé osobní údaje nebo zablokovat SIM kartu při ztrátě a objednat novou.
V případě, že vás zajímá vaše Vyúčtování, vyberte jako přihlašovací jméno kterékoliv telefonní číslo na plátci, jehož Vyúčtování chcete vidět. V případě, že chcete provádět změnu na jednom vybraném telefonním čísle, sledovat jeho aktuální útratu nebo ho zablokovat po odcizení, přihlaste se právě tímto číslem.
Chcete-li provádět změny na několika číslech najednou, spojte se se svým osobním konzultantem. Rád vám s nastavením všech služeb pomůže.
Není to vůbec složité, ve své Samoobsluze přehledně uvidíte všechny důležité informace:
Aplikace Můj Vodafone vám umožní přístup k vašemu účtu z telefonů s operačním systémem iOS (iOS 5.1 a vyšší), Android (2.3 a vyšší) a Windows Phone 8 a 8.1. Aplikace je zcela zdarma v České republice i v zahraničí. Při jejím používání nečerpáte objem dat z vašeho datového balíčku. Nainstalujte si aplikaci v obchodu Play pro Android, v Apple App Store pro iPhone nebo ve Windows Phone Store.
Díky této aplikaci budete mít snadný přístup do své Samoobsluhy přímo ze svého chytrého mobilního telefonu, takže můžete svůj účet spravovat prakticky kdekoliv. Aplikace Můj Vodafone umožňuje trvalé přihlášení, nemusíte tedy pokaždé zadávat telefonního číslo a heslo.
Co všechno v aplikaci najdete?
Díky SMS samoobsluze Můj Vodafone můžete 24 hodin denně získat informace o svém účtu nebo zjistit čerpání svého balíčku. Stačí poslat jednoduchou SMS zprávu na číslo 7700. Odesílání i příjem SMS zpráv v rámci SMS samoobsluhy je zdarma (v Česku i v zahraničí). Text SMS zprávy se liší dle služby, kterou chcete využít. Podívejte se na přehled příkazů, které je třeba do SMS napsat.
Vytočte ze svého telefonu číslo *77 nebo z telefonu jiného operátora 800 77 00 77. Hovory po České republice jsou zdarma.
Samoobsluha Můj Vodafone na čísle *77 vám umožní zjistit informace o vašem zákaznickém účtu a měnit nastavení služeb u vybraného telefonního čísla. Množství informací a možnosti ovládání účtu závisí na hesle, kterým se přihlásíte (administrátorské, uživatelské či heslo plátce).
Na čísle *77 můžete získat údaje k platbě Vyúčtování, kontrolovat své výdaje, aktivovat a deaktivovat služby a balíčky nebo se nechat spojit s linkou péče o firemní zákazníky.