Nejste si jisti, jak kontaktovat vašeho osobního konzultanta nebo vyřešit technický problém? V této kapitole se dozvíte vše potřebné.
Konzultant péče je vám k dispozici na čísle 800 777 780 vždy od pondělí do pátku (7–17 hodin). Vyberte si, které z vašich firemních telefonních čísel na něj má být přímo směrováno, a nikdy nebudete muset čekat ve frontě na vyřízení svého požadavku. V případě nepřítomnosti vašeho konzultanta péče nebo mimo jeho pracovní dobu vyřeší váš požadavek jeho zástupce nebo Linka péče o firemní zákazníky, která je dostupná nepřetržitě.
Stará-li se o vás navíc Obchodní zástupce, neváhejte se na něj kdykoliv obrátit. Nejen že vám bude k dispozici na telefonu, ale snadno si s ním sjednáte i osobní schůzku.
Váš osobní konzultant by měl vědět o všech vašich potřebách a přáních. Nebojte se ho oslovit i s problémy technického charakteru. Se spoustou z nich si hravě poradí. Pokud bude technický problém nad jeho síly, najde pro vás ve spolupráci se specializovaným oddělením to správné řešení.
Samozřejmě. I přesto, že je vaším primárním kontaktem váš osobní konzultant, rádi vám v prodejně vysvětlíme vaše Vyúčtování, pomůžeme nastavit služby, přenést kontakty do nového telefonu nebo vám vyměníme starou SIM kartu za novou, která podporuje datové přenosy přes LTE síť.
K dispozici vám dáme i seznam prodejen, kde můžete využít služeb Poradců firemním zákazníkům s Rámcovou smlouvou, kteří s vámi bez problémů vyřeší i komplikovanější požadavky. Vyřešit problém na prodejně pro vás tedy bude mnohem snazší než doposud.