Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Jak se přihlásíte do Vodafonu?

Pro lepší zabezpečení vašich osobních údajů zavádíme do samoobsluhy Můj Vodafone přihlašování pomocí e‑mailu, hesla a ověřovacího SMS kódu. Na nový způsob přihlašování nyní převádíme všechny zákazníky, kteří jej ještě nemají. Podívejte se na naše návody, abyste se do webové samoobsluhy a mobilní aplikace Můj Vodafone mohli v budoucnu bez potíží přihlásit.

Máte s novým přihlašováním potíže? Zavolejte nám na telefonní číslo 800 77 77 66

Ještě nepoužívám samoobsluhu

Účet v samoobsluze Můj Vodafone má každý zákazník Vodafonu. Při pořízení služeb jsme vám poslali e‑mailem nebo SMSkou registrační odkaz. Po otevření odkazu si vyberete, jestli zakládáte nový účet, nebo si službu připojíte ke stávajícímu účtu. Odkaz je platný 7 dní. Pokud vám již nefunguje, založte si nové přihlašování.

Ve webové samoobsluze a aplikaci Můj Vodafone najdete přehled svých tarifů a služeb, které můžete nastavovat podle svých potřeb, platit Vyúčtování, dozvíte se zde z první ruky důležité informace a můžete i soutěžit o zajímavé ceny.

Co je dobré vědět:

TIP

Jak si založíte přihlašování?

Jak si připojíte službu ke stávajícímu účtu?Jak fungují hesla u Vodafonu?

Přihlašuji se telefonním číslem, číslem služby nebo plátce

Abyste mohli i nadále používat webovou samoobsluhu a mobilní aplikaci Můj Vodafone, je třeba přejít na přihlašování e‑mailem, vlastním heslem a SMS kódem.

Přihlašuji se e-mailem a heslem

Používáte-li pro přihlášení do webové samoobsluhy Můj Vodafone e‑mail a své vlastní heslo, vyzveme vás, abyste si nastavili i telefonní číslo pro dvoufázové ověření. Na toto telefonní číslo vám při každém přihlášení pošleme SMSkou ověřovací kód.

Přihlašuji se e-mailem, heslem a SMS kódem

Výborně, vše důležité máte nastavené. Děkujeme, že používáte bezpečnější přihlašování e‑mailem s dvoufázovým ověřením. Máte-li u Vodafonu více účtů a služeb, můžete si je spojit pod přihlašování jen jedním e-mailem.

Často kladené otázky

Nevím, jak se přihlašuji. Jak to mohu zjistit?

Jsme rodina s více službami a několika účty. Je možné vše sloučit pod jedno přihlašování?

Nastavení mi v mobilní aplikaci nejde. Co mám dělat?

Můžu si nastavit přihlašování pomocí biometrických údajů?

Jak vymažu staré přihlašovací údaje, které mám uložené v prohlížeči?

Nepamatuji si své heslo. Co mám dělat?

Mohu využít jedno telefonní číslo pro ověření svého přihlašování u více zákaznických účtů?

Proč nemohu svůj účet plně spravovat?